mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A ZOOM.HU az Ads Interactive-ban
2017-09-08 11:25 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Ads Interactive-val kötött partneri szerződést az utóbbi évek legjobban várt és várhatóan legmeghatározóbb hírportál projektje, a ZOOM.HU.

2017. augusztus 20-tól elérhetőek a jelentős előzetes piaci hírverést kapó, és nagy várakozásokkal induló projektjének, a ZOOM.HU-nak a felületei, melyet az elkövetkezendő időszakban az Ads Interactive értékesíthet.

"A kezdetektől nagy hangsúlyt szeretnénk fektetni az oldal technológiai- és hirdetési szempontból történő tökéletes felkészítésére és indulására, ehhez reményeim szerint a legjobb partner választottuk az Ads Interactive személyében. Az utóbbi hetekben is rengeteget dolgoztunk az Ads Interactive-val közösen, hogy a start a lehető legsikeresebb legyen. Az oldal reklámhelyeit is az olvasói visszajelzések alapján, de a hirdetői igényeknek is kedvezve, illetve a tartalmi környezethez jól illeszkedően alakítottunk ki" - emelte ki Szabó Zsolt, a ZOOM.HU kereskedelmi vezetője.

Az Ads Interactive-val kötött megállapodás értelmében a sales house értékesíti a ZOOM.HU hirdetési megoldásait, köztük a natív és programmatic lehetőségeket is, ezen felül egyedi kreatívokkal is jelentkeznek a Hirdetők számára.

A megállapodással kapcsolatban Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezetője kiemelte: "Az utóbbi időszakban jelentősen erősödött az Ads Interactive hírolvasó/prémium célcsoport elérését biztosító oldalak száma, melyhez tökéletesen illeszkedik egy olyan jelentős volumenű, ambiciózus projekt és csapat, mint a ZOOM.HU. Szakmai oldalról is nagy lehetőség a közös munka, terveink szerint jelentős szerepet töltünk be abban, hogy az oldal rövid időn belül a vezető magyar hírportálok egyike legyen."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!