mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
#HashtagFestival a Vodafone-tól
2017-09-20 11:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Vodafone felelős vállalatként rendezte meg az első #HashtagFestivalt a közösségi médiát jól ismerő sztárok, vloggerek és márkák képviselőivel, valamint a terület szakértőivel.

"A gyerekeket minden hatás torzítja valamilyen szinten, a kérdés az, mennyire. Egyáltalán nem biztos, hogy negatívan fog lecsapódni, ha valaki egészen fiatalon kerül a digitális világba, de ebben a szülőnek és a környezetnek is jelentős szerepe van" - mondta el Steigervald Krisztián generációkutató, a HashtagFestival Trendszakértők kerekasztal beszélgetés szekciójában. Ugyanakkor számos kiaknázatlan lehetőséget is kínál napjaink korlátlan adatforgalma, ahogyan Baráth Péter, a Vodafone Magyarország márkaigazgatója rávilágított "a negatív hatások mellett ott a lehetőség is a folyamatos online jelenlétben, hiszen a fizikai határok elmosódnak, ezáltal a baráti körök kiterjedtebbek és ez egy olyan óriási pozitívum, amit éppen a korlátlan jelenlét tesz lehetővé." Csanda Gergely, a PlayIT ügyvezetője szerint az oktatás szerepe kulcsfontosságú a digitális fejlődéshez. "Az oktatás feladata lenne, hogy a gyerekek biztonságát segítse, legyen szó tartalomfogyasztásról, vagy digitális identitásról." Nyilván nem egyszerű a feladat, hiszen, ahogyan Pintér Mónika, a 24.hu tech rovatvezetője kifejtette, "sok eszköz még nem volt jelen a korábbi generációknál, amit a fiatalok már intuitívan kezelnek, viszont ez rejt buktatókat is, hiszen az adatvédelemmel például nincsenek tisztában."

Sok más pozitív hozadéka mellett pedig üzleti előny is kovácsolható a közösségi médiából - derült ki a Sikeres vállalkozások kerekasztal beszélgetésén, melyen Lenkey Ákos BP Shop alapító, a Trollfoci szerkesztői, valamint Susánszky Ádám, a Zing Burger vezetője voltak a résztvevők. "Egyértelmű volt számunkra, hogy a fiatal generációt csak online lehet hitelesen megszólítani, mi tudatosan csak ezen a platformon vagyunk jelen. Ezzel közvetlenebb kapcsolatot alakítottunk ki, de úgy, hogy folyamatosan szem előtt tartjuk, hogy ne másszunk bele a fogyasztók arcába és persze önazonosak maradjunk" - mondta el Lenkey Ákos, a BP Shop alapítója.

Ahogyan az első HashtagFestiválon kiderült, a Hírességek szekció résztvevőinek - Csobot Adélnak, Kiss Ramónának, Puskás Petinek - is meg kellett tanulniuk, mi az, amit szabad, vagy érdemes posztolni és mi az, ami tabu a közösségi médiában. "Nem célom, hogy a saját véleményemet elmondjam bármilyen közéleti témában, mert nem akarom, hogy ezzel azonosítsanak, amikor színpadon vagyok. Van rengeteg jó ügy, ami mellé jó odaállni, de a magánéletemről például tudatosan csak annyit árulok el, ami még nem veri ki a biztosítékot, ám éppen elég ahhoz, hogy oltsam a kíváncsiságot" - fejtette ki Kiss Ramóna.

Hasonló utat járnak be a digitális világ sztárjai, a Vloggerek szekció résztvevői, Hédinke, Nosika (The Nosika Show) és Szilvaglam is, hiszen a népszerűségük egyre csak nő, a korlátlanság pedig előttük is újabb és újabb kapukat nyit meg.

Az ingyenes eseményen a kerekasztal beszélgetéseket követően a Mary PopKids gondoskodott a fesztiváli hangulatról.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!