mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bírságok burkolt reklám és műsorrendi eltérés miatt
2017-11-15 10:13 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ötvenezer forinttal bírságolta a Médiatanács a Sport2 médiaszolgáltatóját, az AMC Networks Central Europe Kft.-t burkolt reklám közzététele miatt.

A csatorna Lóverseny délután című műsorszámának egyik augusztusi adásában egy gasztronómiai rendezvény főszervezőjével készült interjút mutatott be a programok részletes ismertetésével, és a beszélgetés után a rendezvény hivatalos plakátja is megjelent a képernyőn. A szolgáltató ezzel úgy reklámozott egy eseményt, hogy megtévesztette a közönséget, mert a nézők nem a műsortól elkülönített reklámban találkoztak a kereskedelmi tartalommal, hanem abban a hiszemben nézték a műsort, hogy amit néznek, az reklámmentes tartalom.

A kisvárdai Friss FM közösségi rádió szolgáltatójára egy augusztusi hatósági ellenőrzés miatt tízezer forint bírságot szabott ki a tanács. A rádió kevesebb szöveget, magyar zenét, helyi közélettel foglalkozó, a mindennapi életet segítő, közszolgálati és hírműsort, valamint több ismétlést tett közzé a szerződésében vállaltakhoz képest. A tanács a bírságok kiszabásakor minden esetben a fokozatosság és az arányosság elve alapján, az ügyek összes körülményét figyelembe véve állapítja meg a jogkövetkezmények adott formáját, mértékét.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!