mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Király András
Király András László
The Cook Kft.
projekvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét öt jó ügynek gyűjtött a Playboy
2017-12-18 13:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Idén is sikeresen zárult a Playboy Hero jótékonysági kampány, közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére.

A Playboy Hero jótékonysági kampányhoz idén is hírességek és üzletemberek csatlakoztak, azonban most a hősök mellett hősnők is támogatták a kiválasztott szervezeteket. Lilu és Csillik Timur az Eszter Alapítvány munkájára hívták fel a figyelmet, Szabó Simon pedig Balogh Péterrel együtt népszerűsítette a Hősök Tere Kezdeményezést. Barabás Évi és Vardanjan Tigran az SOS Gyermekfalvak Alapítványt mutatta be, míg Görög Zita Kutvölgyi Pállal alkotott párt, hogy megmutassák a Mosoly Alapítvány tevékenységének fontosságát. Harsányi Levente és Lobenwein Norbert azon munkálkodott, hogy felhívják a figyelmet az #angyalvagy programra.

A Playboy Hero jótékonysági gálavacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét, amely az esélyegyenlőségért és a sztereotípiák leküzdéséért dolgozó Hősök Tere Kezdeményezés lett, valamint átadták a Mazda másfél millió forintos különdíját is, a 400 gyermeknek otthont adó SOS Gyermekfalvak Alapítványnak. A rendezvényt Szabó Leslie szívszorító produkciója zárta.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!