mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Milyen évet zárt az e-kereskedelem?
2018-01-03 13:18 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Töretlen növekedés - az e-kiskereskedelmi forgalom átlépte a 400 milliárdos határt.

Ezalatt a webáruházak már több, mint egyharmadához érkeztek be külföldről is megrendelések. A futárszolgálatos kiszállítás továbbra is meghatározó a vásárlók számára. Az online vásárlóknak pedig közel fele választja már az internetes bankkártyás fizetést.

Az eNET 2001 óta kíséri figyelemmel a hazai e-kereskedelmet, amelyben nem csak az éves forgalom növekszik folyamatosan, hanem az átlagos kosárérték és a vásárlók száma is. Ezekkel, és még sok más érdekes adattal szolgál az eNET immár hagyományos év végi infografikája, amely a 2017. évi e-kereskedelmi kutatások eredményeit foglalja össze.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Affinitási index (AFF)

Alfa együttható

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!