mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szabó Ákos
Szabó Ákos
Adaptive Media
üzletfejlesztési vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Sikerrel indította az évet a TV2
2018-01-05 12:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Piramis és a Pénzt vagy éveket! bravúros eredményének köszönhetően szárnyal a TV2.

A verseny 2017-ben egyértelműen erősödött a két vezető portfólió között, mi sem mutatja ezt jobban, mint az, hogy a TV2 Csoport kábelcsatornái decemberben már megelőzték az RTL csatornákat. A 2016 nyarán indult nagyszabású fejlesztés óta először 2017 decemberében sikerült a hónap legnézettebb kábelportfóliója címet elnyerni. (18-59, teljes nap). Az eredmény azért is kimagasló, mert miközben nagyrészt csökkenés jellemezte a piacot, az elmúlt évben a TV2 kábelcsatornáinak sikerült növekedést elérni. A TV2 pedig legnagyobb versenytársával ellentétben meg tudta állítani a csökkenő tendenciát, hiszen 2017-ben megtartotta az egy évvel korábbi közönségarányát.

Decemberben a Mozi+ volt a harmadik legnézettebb csatorna a magyar televíziós piacon. (5.1 SHR%/, 18-59, teljes nap) Nemcsak a kábelportfólió, a TV2 is javított eredményén, míg 2016 decemberében 6,9%-os átlagos közönségarányt hozott (18-59, teljes nap), tavaly decemberben már 9,1%-ot teljesített. A fentieknek köszönhetően a TV2 Csoport (23,1 SHR%) és az RTL Csoport (24,6SHR%) között a különbség 2017 decemberében már csak 1,5 százalékpont volt. (18-59, teljes nap).

2018 első munkanapjával indult az új műsorrend a két nagy kereskedelmi csatornán. A TV2-n 19 órától A Piramis, majd azt követően a Pénzt vagy éveket! vetélkedők szórakoztatják a nézőket. Mindkét sajátgyártású műsor elsöprő sikert aratott, a kiemelt célcsoportokban: 18-49, 18-59, 4+ műsorsávjukban nem találtak legyőzőre. Az elmúlt napok tehát egyértelműen a TV2 sikerét hozták. Mind a teljes napon, mind főműsoridőben a TV2 megelőzte az RTL Klubot (18-49,18-59, 4+). Főműsoridőben a 18-59-es korcsoportban és a teljes lakosságban a TV2 Csoport áll az élen.

"A TV2 Csoport hosszú távon építkező stratégiája már szállítja az eredményeket. A 2016 nyarán indított kábelportfólió fejlesztés eredményeként, az alacsonyabb lefedettség ellenére is 2107 decemberében a TV2 kábelcsatornáinak sikerült megelőzni az RTL csatornákat. A TV2 új programstratégiája is beérni látszik, mert az őszi erősödő verseny után az év eleji struktúra gyorsan a nézők kedvencévé vált. A TV2 egész napban és főműsoridőben is legyőzte eddig az RTL Klubot (18-49,18-59,4+). Hamarosan további újdonságokra számíthatnak a nézők." - tette hozzá Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!