mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Adaptive Media értékesíti a Secret Stories esküvői magazint
2018-01-12 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Secret Stories weboldal 2016 februárjában indult a számos elismeréssel díjazott - többek között idén az év üzletemberei közé választott - Benes Anita és az általa alapított Daalarna esküvői ruhaszalon gondozásában

Az online magazin célja, hogy az olvasók bepillantást nyerhessenek a Daalarna márka lelkébe, inspirálódjanak az esküvők világából és felkészülhessenek életük nagy napjára.

"Az esküvők világa számos titkot rejt magában, boldogok vagyunk, hogy mindennek a részesei lehetünk. Ezeket az élményeket szeretnénk az olvasóinkkal is megosztani, hogy ők is élvezhessék a romantikus történeteket és inspirálódhassanak az esküvői készülődéshez. Olyan értékesítő partnert kerestünk, aki kiemelten ügyel arra, hogy a hirdetések illeszkedjenek ebbe a tematikába. Úgy gondoljuk, hogy az Adaptive Media a legalkalmasabb erre a feladatra" - árulta el Benes Anita, a Daalarna vezető tervezője és a Secret Stories alapítója.

A Secret Stories a valódi esküvőkről szóló beszámolók mellett minden olyan témát érint, amit egy nőnek a nagy napról tudnia érdemes. Tartalma emellett inspirációs jelleggel esküvői fotósorozatokkal, interjúkkal, hazai sztáresküvőről szóló exkluzív cikkekkel, sőt Daalarna műhelytitkokkal is kiegészül.

"A Secret Stories egy jól körülhatárolható, különleges célcsoportot szólít meg, amellyel az Adaptive Media még szélesebb online és print lehetőségeket kínálhat hirdetőinek. Büszkék vagyunk rá, hogy a nőket célzó kampányainkban a minőségi tartalom szerepe egyre erősödik, valamint szeretnénk, ha az esküvő szó hallatán a marketing világában is rögtön a Secret Stories név ugrana be. Az egyedi és barátságos hangnem tökéletes hátteret ad kampányszintű natív tartalmi együttműködések vagy akár egész éves támogatói megjelenések megvalósításához, miközben szem előtt tartjuk a Daalarna márkához fűződő alapelveket." - tette hozzá Bennó Kata, az Adaptive Media partnerkapcsolati vezetője.

Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a Secret Stories online és print hirdetési megoldásait.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!