mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
‘Aqua billboard’ a Bekótól
2018-01-15 18:16 [Marketinginfo.hu]

A Beko létrehozott egy "aqua billboardot" az új mosogatógép népszerűsítéséért.

A csökkentett vízhasználatú Beko mosogatógép bemutatására a billboard epoxidből (egy olyan anyagból, amely a kiszáradás után is nedvesnek tűnik) készült, és Isztambul egyik legnépszerűbb terére helyezte ki - áll a Pioneering OOH-on.

A használt epoxid mennyisége pontosan azt a mennyiséget tartalmazza, amennyit a mosogatógép egy terhelésnél használ, kiemelve annak hatékonyságát.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!