mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
‘Aqua billboard’ a Bekótól
2018-01-15 18:16 [Marketinginfo.hu]

A Beko létrehozott egy "aqua billboardot" az új mosogatógép népszerűsítéséért.

A csökkentett vízhasználatú Beko mosogatógép bemutatására a billboard epoxidből (egy olyan anyagból, amely a kiszáradás után is nedvesnek tűnik) készült, és Isztambul egyik legnépszerűbb terére helyezte ki - áll a Pioneering OOH-on.

A használt epoxid mennyisége pontosan azt a mennyiséget tartalmazza, amennyit a mosogatógép egy terhelésnél használ, kiemelve annak hatékonyságát.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!