mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az E.ON elektromos autózásra ösztönzi a városokat
2018-01-26 09:09 [Marketinginfo.hu]

Székesfehérvár igent mondott a környezettudatos közlekedésre.

Székesfehérváron ünnepélyes átadás keretében Jamniczky Zsolt, az E.ON Hungária igazgatósági tagja 3 elektromos autóból álló flotta kulcsait adta át dr. Cser-Palkovics Andrásnak, Székesfehérvár Megyei Jogú Város polgármesterének. A vállalat és a város 3 évre szóló együttműködést kötött, melynek keretében az önkormányzat és intézményei 2 Nissan Leaf Acenta személygépkocsi és 1 Nissan eNV200 kistehergépkocsi használatát kezdik meg az E.ON által biztosított havidíjas E-flotta szolgáltatási konstrukcióban.

A vállalat komplex szolgáltatást nyújt: az elektromos autók használatának biztosításán túl teljes körűen ellátja az üzemeltetési feladatokat, illetve igény esetén az elektromos autók töltését biztosító töltőállomások kialakítását és üzemeltetését is vállalja.

"Egy új energiavilágban élünk, mely számos, eddig ismeretlen lehetőséget kínál. Ezek széles körű elterjedéséhez azonban elengedhetetlen, hogy legyenek olyan partnereink, akik nyitottak, élen járnak és bátran élnek a technológiai fejlődés kínálta előnyökkel. Az elektromos autózás a jövő egyik kulcsfontosságú területe, melynek fejlődése hangsebességre fog váltani. Szeretnénk aktív szereplőként részt venni ebben, ezért egy kézből, komplex megoldásokat kínálunk azoknak a településeknek és vállalatoknak, amelyek a jelenkor innovatív energetikai lehetőségeit a mindennapjaik részévé kívánják emelni" - hangsúlyozta Jamniczky Zsolt, az E.ON igazgatósági tagja az ünnepélyes átadón.

Az elektromos autók használatával jelentősen csökken az üvegházhatású gáz kibocsátása, a szálló por koncentrációja, az egyéb légszennyezés, illetve a zajterhelés is. Az E.ON E-flotta szolgáltatása jelentős egyéb előnyöket is biztosít az önkormányzat számára: az elektromos autók üzemeltetése olcsóbb, mint a hagyományos üzemanyagot használóké, továbbá a gépkocsik igénybe vételéért fizetett havi szolgáltatási díj tervezhetővé, kiszámíthatóvá teszi a gépkocsik fenntartásának költségeit. Emellett ingyenes a parkolás és védett övezetekbe is be lehet hajtani az e-autókkal.

"Az életminőség egyre jobban felértékelődő kérdés napjainkban egy város életében, amelyhez a levegőtisztaság, a zajterhelés szintje is hozzá tartozik. Ezért alapvetően az elektromos autók használatát, annak elterjesztését is környezetvédelmi fejlesztésnek tekintjük. Különösen fontos ez a Székesfehérváron kiemelkedően magas gépjárműszám miatt. Az Önkormányzat a Városfejlesztési Kft.-nél már használatba állított elektromos autókat, a Béla úti városi temetőben pedig elektromos kisbusz közlekedik. Most három újabb gépjármű követi ezeket a sorban, amelyet az Egyesített Szociális Intézmény, a Humán Szolgáltató Intézet és a Polgármesteri Hivatal fog majd használni - köszönjük E.ON-nak és a Nissannak az együttműködést. Ezt a folyamatot, gyakorlatot egyébként szeretnénk tovább folytatni a városban, és fontos elmondani azt is, hogy nemcsak a gépjárművek száma bővül, hanem a töltőállomások száma is a városban, ami ugyanolyan fontos kérdés az elektromos autók használatában." - mondta el dr. Cser-Palkovics András, Székesfehérvár polgármestere.

Az E.ON célja, hogy univerzális E-mobilitás szolgáltatóként a 2018. évben minél több hazai város és üzleti partner számára biztosítsa a jövő közlekedését forradalmasító okos és zöld megoldást, az elektromos autózás élményét és az ehhez kapcsolódó kényelmi szolgáltatásokat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!