mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Super Bowl a Sport1-en
2018-01-30 13:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018. február 4-én Minneapolisban rendezik a Super Bowlt. A helyszínen idén is ott lesz Faragó Richard és Bencsics Márk, akik Amerika Super Bowl-os nemzeti eledele kíséretében már leforgatták a meccs ajánlóját.

Mostanra eldőlt, a címvédő New England Patriots és a Philadelphia Eagles csap majd össze február első vasárnapján a Vince Lombardi-trófeáért az 52. Super Bowlon. A helyszín a Minnesota Vikings otthona, a 2016-ban átadott hipermodern US Bank Stadium lesz, ahol a kommentátorállásban idén is helyet foglal majd Faragó Richard és Bencsics Márk. A két kommentátor a mérkőzést megelőző napokban már ott lesz Minneapolisba, hogy minél többet bemutassanak a magyar nézőknek a meccs körítéseként szervezett programokból. A párossal a mérkőzést közvetítő Sport TV mókás ajánlót készítette a meccshez, amelyben a Super Bowl napján az Egyesült Államokban nemzeti eledelnek számító csirkeszárnyat (66 ezret) rendelnek egy autós étteremben.





"Nagyon jó hangulatban telt a felvétel, és bár nyilván, nem vagyunk színészek, próbáltunk megfelelni a feladatnak. Reméljük, jól sikerült! A forgatás végére már olyan hideg volt, hogy az útra is felkészülhettünk. Bár itt "csak" -4 fok volt, Minneapolisban akár -20 is várhat ránk - mondta a forgatásról Faragó Richard. Szóba került az a csemege is, amiből a Super Bowl napján az Egyesült Államokban közel 1,5 milliárdot esznek meg. - "A csirkeszárnyat szeretem, de most nem volt időnk megkóstolni, és szerintem majd Minneapolisban a meccs után lesz arra lehetőségünk, hogy elfogyasszunk egy jó adaggal, már csak az ajánló emlékére is."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!