mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kreatív ügynökséggel dolgozik a Telenor
2018-01-31 11:15 [Marketinginfo.hu]

Rendhagyó tenderen, hónapokon át tartó kiválasztási folyamat végén született meg a Telenor ügynökségi tenderének végeredménye.

A telekommunikációs vállalat marketingcsapata az Artificial Groupban találta meg azt a friss gondolkodású, energikus ügynökséget, akikkel - a lokalizációs feladatok ellátása mellett - saját fejlesztésű, innovatív kampányokat tudnak megvalósítani.

A Telenor márka nem csak kommunikációját és szolgáltatásait szabja a 2018-as igényekre, hanem a helyi kampányok lebonyolítására kiírt tenderfolyamatát is új megközelítésben menedzselte. Közel negyedéves közös munka előzte meg a tenderbriefet az ügynökségekkel, amelynek során a Telenor marketingcsapata megismerhette az ügynökségek munkatársait, az elképzelt munkafolyamatokat és egy workshopon még azt is kipróbálhatták, melyik ügynökségi csapattal van meg leginkább az összhang.

A próbamunka eredményeként január elején a Telenor az Artificial Groupot bízta meg azzal, hogy lássa el a helyi fejlesztésű kampányainak kreatív ügynökségi feladatait. A két évre szóló megbízás elsősorban a különleges és egyedi kampányok lebonyolítására, az ATL-kommunikáció friss, innovatív ötletekkel való kiterjesztésére és lokalizálására vonatkozik.

A Telenor kampányainak többségében 2017 márciusa óta a bolgár DDB Sofia tölti be a TV-kampányokért felelős vezető ügynökség szerepét. Az új lokál ATL-ügynökség kiválasztásával együtt lezárul a Telenor és a Young & Rubicam nyolc éves együttműködése is, amelyhez több jelentős mérföldkő kötődik, mint például a Hipernet márka bevezetése.

"Számos izgalmas pillanatot, kampányt éltünk át együtt a Young & Rubicam csapatával. Nagyon köszönjük a sok éves támogatást és együttműködést, és sok sikert kívánunk nekik a jövőben." - mondta el Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!