mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hatalmas nézettséget produkált a TV2 Mokka
2018-01-31 18:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Kiemelkedően magas nézőszámot hozott január 24-én a TV2 reggeli műsora.

A 18-59-es korosztályt tekintve január 24-én a Mokka 24-25 százalék közötti nézettséget ért el, míg az RTL Klub Reggeli műsora mindössze 4-5 százalékos piaci részesedést produkált a két reggeli műsor közös idősávjában (07:15-08:45).

A TV2 Mokka adása nemcsak a 18-59 éves lakosság esetében aratott elsöprő győzelmet, hanem a teljes lakosság (4+), a felnőtt lakosság (18+) és a fiatalabb - 18-49 éves korosztály esetében is. A teljes lakosságra vetített nézőszáma meghaladta a 200 ezret, míg a konkurens csatornán futó Reggeli csak 42 ezres átlagos nézőszámot tudhatott magáénak. 2015 május óta (a nap célcsoporttól függően változott) ez az eredmény volt a Mokka legjobb teljesítménye a teljes lakosság, a 18+ és 18-59 esetében, míg a 18-49 éves nézők körében 2015 áprilisában hozott hasonlóan magas eredményeket. 2018 januárjában naponta megközelítőleg 650 ezer néző kapcsolt a Mokkára. A műsor piaci részesedése a teljes lakosság (21,23%) és a felnőtt lakosság (23,18%) körében meghaladta a 20 százalékot, a TV2 fő célcsoportjának esetében (18-59) pedig 18,02 százalékot tudott elérni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!