mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A fogyasztók tudják, mit akarnak a digitális térben is
2018-02-08 17:22 [Marketinginfo.hu]

A fogyasztók döntő többsége nyitott a testreszabott megkeresésekre, és vásárlásaikkor figyelembe veszik az ilyen módon kapott információt.

Mindezt úgy, hogy tájékozottnak tartják maguk adat- és fogyasztóvédelemmel kapcsolatban - derül ki a DIMSZ friss kutatásaiból, melyet az Európa Tanács Adatvédelmi Napja alkalmából kommunikálnak.

A DIMSZ megbízásából a Magyar Posta támogatásával a KutatóCentrum által készített E-commerce fogyasztói attitűd kutatásból kiderül, hogy a fogyasztók adatmegadási hajlandóságát 74%-ban annak célja és a kért adat típusa határozza meg. 57%-uk fontos szempontnak tartja, hogy adatainak megadása milyen előnyökkel jár, és 39%-uk tisztában van azzal, hogy az adatmegosztás a modern gazdaság része.
Az adatvezérelt marketing eszközökre fókuszáló DM Szenzor fogyasztói kutatás megmutatja, hogy válaszadók 87%-a nyitott az emailes megkeresésekre és több, mint a felük (54%) vásárolt egy éven belül ilyen megkeresés hatására. Szintén a fogyasztói tudatosságot igazolja, hogy a válaszadók 60%-a járatosnak tartja magát adat- és fogyasztóvédelmi kérdésekben is.

"A kutatásaink is megmutatják, hogy a vásárlók oldaláról nyitottság, fogadókészség van, főleg akkor, ha transzparens módon, számukra kontrollt biztosítva és testreszabottan kommunikálunk. Ha látják milyen előnnyel jár ez számukra, megadják a testreszabáshoz szükséges adatokat, értékelik és vásárlásaiknál felhasználják az ezen adatok alapján kapott információt. Az adatvezérelt kommunikációs szakma felelőssége, hogy ezeket az eszközöket megfelelően/fenntarthatóan a közönség számára értéket teremtően használjuk" - mondta el Huszics György a DIMSZ elnöke.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!