mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új vezető a Honornál
2018-02-12 15:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Honor, a fiatal generáció innovatív és trendszetter okostelefon márkája bejelentette, hogy a cég Közép- és Kelet-Európáért, valamint az északi országokért felelős vezetőjévé nevezte ki Kim Jint.

Új szerepében Kim Jin irányítja a Honor teljes tevékenységét Kelet- és Közép-Európában, valamint az északi országokban. Jelentős, 12 évnyi tapasztalattal rendelkezik a mobil iparágban, ebből 7 évet a Huaweinél töltve. Kim Jin szakmai pályafutása során elsősorban termékfejlesztési, értékesítési és marketing területeken dolgozott. Mostani kinevezését megelőzően a Honor Svédországért felelős country managere volt, míg korábban ugyancsak a CEE&NORDIC térségben vezette a Honor üzleti divízióját, ahol kiváló értékesítési eredményeket ért el a Honor 8 és Honor 7 Lite modellekkel.

A Honor, a fiatal generáció innovatív és trendszetter okostelefon márkája újabb rekord évet tudhat maga mögött. 2017-ben a Honor a piac várakozásain felül fejlődött, páratlan termékének és verhetetlen értékének köszönhetően a Kínában már sikeresen bizonyított üzleti modelljét a globális piacra is eljuttatta. "Célunk, hogy 2020-ra a top 5 okostelefon brand közé kerüljünk" - mondta el George Zhao, a Honor elnöke.

2017 az új termékek bevezetésének éve is volt a Honornál, és ez volt az az év, amikor a cég megmutatta, milyen képességeket épített ki a kutatás-fejlesztés terén. "Minden alkalommal, amikor új terméket mutatunk be, egyre behatóbban tárjuk fel az iparágat: a Honor 9 az esztétika felfedezését jelképezi, míg a Honor 7X Fullview kijelzője lehetővé teszi, hogy megfizethető telefonjaink első osztályú felhasználói élményt nyújtsanak" - mondta el George Zhao. 2017-ben a Honor termékek átlagosan 98%-os ügyfélelégedettségi arányt értek el, míg egyes termékek a 100%-ot is elérték.

"Büszkék vagyunk arra, hogy páratlan termékeket készítünk ügyfeleinknek, de elkötelezettek vagyunk aziránt is, hogy a legjobb értéket is biztosítsuk számukra. Ennek megfelelően mutatjuk be az új Honor telefonokat a régióban, számos különleges ajánlattal mondva köszönetet ügyfeleinknek. Értékesítési platformunknak és globális partnereinknek köszönhetően az ajánlatok némelyike határoktól függetlenül az egész régióban érvényes lesz" - mondta el Kim Jin.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Elérés (Reach)

SHR% (közönségarány)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!