mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Digitális divízióval erősít a Próbakő
2018-03-02 09:45 [Marketinginfo.hu]

Az idén 15 éves Próbakő Kommunikáció digitális részleget hozott létre. A csapat élére Mucsi Márton digitális média szakértő, a Ludwig Múzeum korábbi közösségi média menedzsere került.

A stratégiai lépéssel a nemzetközi Worldcom PR Group-hoz tartozó ügynökség célja ez eddigi digitális szolgáltatások erősítése, valamint új tevékenységek elindítása.

A Próbakő Kommunikáció az elmúlt évek során folyamatosan szélesítette tevékenységi körét: a klasszikus PR-hez tartozó feladatok mellett évek óta nyújt többek közt social media, online content marketing és digitális hirdetéskezelési szolgáltatásokat ügyfelei részére. Az új divízióval ezen tevékenységi körök erősítése, valamint újak bevezetése a cél. A közeljövőben ugyanis a közösségi média kampányok mellett digitális tréningeket is tartanak majd, elsősorban hazai kis- és középvállalkozások számára.

R. Nagy András, a Próbakő alapító-ügyvezetője elmondta: "A PR szakma folyamatos változáson megy keresztül, határvonalai egyre inkább elmosódnak. Elengedhetetlen lépést tartani ezzel a fejlődéssel, ezért is döntöttünk úgy, hogy digitális munkáink külön divíziót érdemelnek, és ezzel párhuzamosan kidolgoztuk a hazai vállalkozásoknak szóló tréningcsomagunkat is. Munkánk során számos olyan ügyféllel találkoztunk, akik ugyan felismerték a különböző digitális szolgáltatások fontosságát, mégsem volt lehetőségük ügynökségre bízni azok elvégzését. A tréningekkel nekik szeretnénk segítséget nyújtani."

Az új részleg élére Mucsi Márton került, aki több mint 10 éves digitális kommunikációs tapasztalattal rendelkezik. A Ludwig múzeumban töltött hét év alatt a múzeum social media felületeinek folyamatos kezelése mellett dolgozott többek közt online kommunikációs stratégiák kidolgozásán, egyes kiállítások interaktívvá tételén, illetve kétszer is közreműködött a LUMU honlapjának és blogjának megújításán.

Mucsi elmondta: "Fontosnak tartom, hogy a Ludwig Múzeumban töltött éveimnek köszönhetően az ügyféloldali szemlélet a sajátom, így nagyon könnyen tudok azonosulni a hozzánk tréningre érkezők problémáival és szükségleteivel."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!