mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kihirdette irodalmi pályázatának nyerteseit az írószövetség
2018-03-07 11:16 [MTI + Mediainfo.hu]

Kihirdette az Arany János-emlékévre kiírt vers- és novellapályázatának eredményeit a Magyar Írószövetség.

A vers kategóriában az első helyezett Simon Adri, a második Kiss Judit Ágnes, a harmadik helyezett Zsille Gábor lett. A novella kategóriában a zsűri Csík Mónika pályamunkáját ítélte a legjobbnak, a második helyezett Décsy Eszter lett, a harmadik helyet Nagy Koppány Zsolt szerezte meg alkotásával - közölte az MTI-vel az írószövetség, amely a díjkiosztóval zárta az Arany János születésének 200. évfordulóját ünneplő emlékévhez kapcsolódó programsorozatát.

Mindkét kategória első helyezettjei 300-300 ezer, a második díjjal kitüntetettek 200-200 ezer, míg a harmadik helyezettek 100-100 ezer forint pénzjutalomban részesültek. A pályázatra 12 novella és 20 vers érkezett, az alkotásokat Rózsássy Barbara József Attila-díjas költő, Erős Kinga kritikus, szerkesztő és Szentmártoni János, a szervezet elnöke bírálta el.

A 45. életévüket még be nem töltött alkotók részére kiírt pályázat célja a magyar irodalom egyik legnagyobb alkotója, Arany János megidézése volt hommage, pastiche vagy egyéb lírai műfajban, illetve fordulatos novellákban. A pályázatra a Magyar Írószövetség, a Szépírók Társasága, a Fiatal Írók Szövetsége, a József Attila Kör, az Erdélyi Magyar Írók Ligája, a Szlovákiai Magyar Írók Társasága és a Kovács Vilmos Irodalmi Társaság tagjai küldhettek be munkákat, tematikai megkötés nélkül.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!