mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakner Bertold
Lakner Bertold
neo
kreatívigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ötödször is Nagy-Szín-Pad!
2018-03-07 17:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ötödik alkalommal indul a koncertező előadók legrangosabb hazai versenye, a Nagy-Szín-Pad!

A Nagy-Szín-Pad! kizárólag meghívásos alapon működik, a szervezők nem fogadnak el jelentkezést. "A verseny eddigi sikerét és szakmai elismertségét éppen az adja, hogy immáron ötödik éve azok a kollégák döntik el, hogy kiket hívjunk meg, akik nemcsak figyelemmel kísérik a koncertező zenekarokat, hanem ebben a közegben is élnek" - avat be a részletekbe Lobenwein Norbert, a Nagy-Szín-Pad! alapítója.

Száznál is több koncertszervezőtől, producertől, újságírótól, zenei szerkesztőtől érkeznek egész évben ajánlások azokról a zenekarokról, előadókról, akik láthatóan önerőből jutottak el teltházas klubkoncertekig, vagy éppen rádióban, vagy YouTube-on népszerű dalokig. Közülük választja ki egy nagy létszámú kör azt a nyolc előadót, akiket meghívnak a versenyre.

"Mindenki örömmel fogadta a meghívásunkat, sohasem fordult elő, hogy valaki nemet mondott volna. Az eddigi tapasztalataink és a résztvevők visszajelzései azt igazolják, hogy bár a Nagy-Szín-Pad!-nak nagy a tétje, mégsem kizárólag versenyként tekintenek rá, sokkal inkább egy négy napos koncertsorozatként, amelyet rengeteg fesztiválmeghívás és egyéb felkérés követ. Az idei évben egy jelentős díjjal bővül a sor: a Visegrádi Csoport magyar elnöksége apropóján egy-egy csehországi, lengyelországi és szlovákiai fesztiválra is eljut a Nagy-Szín-Pad! egy résztvevője, illetve ebből a három országból mi is vendégül látunk zenekarokat" - mondta el az alapító, majd hozzátette: céljuk továbbra is az, hogy fesztiválok, koncertmeghívások, illetve a Petőfi TV és a Petőfi Rádió nyilvánossága által reflektorfénybe kerüljenek olyan produkciók, amelyek klubokban, fesztiválokon már bizonyítottak, és akár nagyszínpadokon is megállják a helyüket.

A versenyek helyszíne idén is az Akvárium Klub lesz. "Május 2-től fesztiválhangulat költözik az Akváriumba. Négy napon át 2-2 élő koncerten vehet részt a közönség, a döntőnek pedig ugyancsak az Akvárium ad otthont, május 11-én. A koncertsorozat idei érdekessége, hogy az egyes fordulók után cseh, szlovák és lengyel zenekarokat is láthatnak az ide érkezők, olyanokat, akiket külföldi fesztiválszervezők ajánlottak nekünk, és akik június végén a Telekom VOLT Fesztiválon is színpadra lépnek majd" - árulta el Fülöp Zoltán, a VOLT Produkció vezetője.

A Nagy-Szín-Pad!-ot 2014-ben a VOLT Produkció és a Petőfi Rádió indította útjára és azóta is együtt gondozzák.
"Ma már tucatnyi olyan zenekarra, előadóra lehetünk büszkék, akik a siker kapujában a Nagy-Szín-Pad!-on is szerepeltek, ma pedig fesztiválok megkerülhetetlen főszereplői és a Petőfi Rádió legnagyobb sztárjai. Ha csak néhányat említhetek, a Halott Pénz, a Szabó Balázs Bandája, a Margaret Island, a Honeybeast, a Blahalouisiana, az Ivan and the Parazol, a Fran Palermo, a Lóci Játszik, vagy a Middlemist Red mind-mind megfordult már a Nagy-Szín-Pad!-on. Az idei mezőny nemcsak színesnek, de ugyancsak izgalmasnak ígérkezik!" - tette hozzá Tiszttartó Titusz, a Petőfi Rádió csatornaigazgatója.
"A Nagy-Szín-Pad! elmúlt négy éve azt mutatja számunkra, hogy a verseny gazdái és a popszakma aktív munkatársai jó érzékkel ajánlanak és hívnak meg fellépőket a versenyre. A Petőfi TV idén is egy 90 perces show-műsor keretében élőben közvetíti a négy elődöntőt és a döntőt, s a műsorban a kulisszák mögé is bevisszük a nézőket" - tette hozzá Medvegy Anikótól, az M2 Petőfi TV csatornaigazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!