mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az ügyfelek testreszabása a keserűségük miatt
2018-03-08 18:59 [Marketinginfo.hu]

A bárok ügyfeleit arra ösztönözte a Farnham Ale & Lager, hogy "mérje fel a keserűségüket", amikor a sportcsapat bárokban játszik.

Ha a csapataikat legyőzték, akkor a zsákot üthetik, hogy pontokat szerezzenek - minél keserűbb a kedve, annál keserűbb lesz a söre - áll a Pioneering OOH-n.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!