mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kántor Kata
Kántor Kata
GfK Hungária Kft.
média szektormenedzser


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A LEGO ismét a legjobb megítélésű vállalatok közt van
2018-03-28 15:10 [Marketinginfo.hu]

A LEGO Csoport nyolcadik éve folyamatosan jelen van a Reputation Institute éves RepTrak®100 listájának Top 10 helyezettje között, idén megtartva a tavalyi 2. helyezését.

Márciusban tette közzé a Reputation Institute az éves RepTrak®100 kutatásuk eredményeit. A LEGO Csoport stabilan tartja a tavaly megszerzett második helyét a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján.

A LEGO Csoport vezérigazgatója, Niels B. Christiansen így kommentálta az eredményt: "Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk. Ez visszatükrözi az egyedülálló LEGO ötleteket és az általunk képviselt értékeket, valamint elkötelezett dolgozóink mindennapi munkáját, amit annak érdekében végeznek, hogy eljuttassák a LEGO játékélményt a világ minden táján élő gyermekeknek. Megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó LEGO rajongókkal összeköt bennünket."

"Mióta 60 évvel ezelőtt szabadalmaztattuk a klasszikus LEGO kockát, elköteleztük magunkat a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése mellett. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO játékélményt, fontosabb, mint valaha. Ez az a cél, ami motivál és előrevisz minket. Ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon célunkat, hogy pozitív hatással legyünk a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsunk, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.''

A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény.

Stephen Hahn-Griffiths, a Reputation Institute kutatásvezetője így kommentálta a helyezést:

"Olyan globális vállalatként, amely minden szinten nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, a LEGO Csoport 77.9 ponttal második helyen végzett a RT100 Reputation Institute kutatásában - egyetlen globális vállalatként ért el ilyen magas pontszámot a felmérés Vállalati polgárság és Szerepvállalás dimenzióiban."

Top 10 vállalat 2018-ban:
 
  • 1. Rolex
  • 2. LEGO Csoport
  • 3. Google
  • 4. Canon
  • 5. The Walt Disney Company
  • 6. Sony
  • 7. Adidas
  • 8. Robert Bosch
  • 9. BMW Group
  • 10. Microsoft



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!