A LEGO ismét a legjobb megítélésű vállalatok közt van
2018-03-28 15:10 [Marketinginfo.hu]
A LEGO Csoport nyolcadik éve folyamatosan jelen van a Reputation Institute éves RepTrak®100 listájának Top 10 helyezettje között, idén megtartva a tavalyi 2. helyezését.
Márciusban tette közzé a Reputation Institute az éves RepTrak®100 kutatásuk eredményeit. A LEGO Csoport stabilan tartja a tavaly megszerzett második helyét a világ legmegbecsültebb vállalatainak listáján.
A LEGO Csoport vezérigazgatója, Niels B. Christiansen így kommentálta az eredményt: "Boldogan fogadtuk a hírt, hogy a nyilvánosság továbbra is ilyen jó véleménnyel van rólunk. Ez visszatükrözi az egyedülálló LEGO ötleteket és az általunk képviselt értékeket, valamint elkötelezett dolgozóink mindennapi munkáját, amit annak érdekében végeznek, hogy eljuttassák a LEGO játékélményt a világ minden táján élő gyermekeknek. Megtisztelő számunkra az a szoros kapcsolódás, amit a legkülönbözőbb korosztályokhoz tartozó LEGO rajongókkal összeköt bennünket."
"Mióta 60 évvel ezelőtt szabadalmaztattuk a klasszikus LEGO kockát, elköteleztük magunkat a jövő építőinek inspirálása és fejlesztése mellett. A törekvésünk, hogy több gyerekhez juttassuk el a LEGO játékélményt, fontosabb, mint valaha. Ez az a cél, ami motivál és előrevisz minket. Ami igazán fontos ebben a rangsorban, az valójában mögötte rejlik: gyermekek és szülők a világ minden táján egyaránt megértik és elismerik azon célunkat, hogy pozitív hatással legyünk a világra, valamint a jövő nemzedékeire, és olyan játékélményeket biztosítsunk, amelyek segítenek a gyermekeknek olyan alapvető készségek kifejlesztésében, amelyekre a jövőben szükségük lesz.''
A Reputation Institute által kidolgozott és végzett RepTrak100 tanulmány 100 vállalat hírnevét méri, 15 országban kérdezik meg a nyilvánosságot az egyes vállalatok iránti benyomásaikról. A tanulmány hét dimenzió szerint értékeli a vállalatokat: Termékek és szolgáltatások, Innováció, Munkahely, Szerepvállalás, Vállalati polgárság, Vezetés és Teljesítmény.
Stephen Hahn-Griffiths, a Reputation Institute kutatásvezetője így kommentálta a helyezést:
"Olyan globális vállalatként, amely minden szinten nagy hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra, a LEGO Csoport 77.9 ponttal második helyen végzett a RT100 Reputation Institute kutatásában - egyetlen globális vállalatként ért el ilyen magas pontszámot a felmérés Vállalati polgárság és Szerepvállalás dimenzióiban."
Top 10 vállalat 2018-ban:
- 1. Rolex
- 2. LEGO Csoport
- 3. Google
- 4. Canon
- 5. The Walt Disney Company
- 6. Sony
- 7. Adidas
- 8. Robert Bosch
- 9. BMW Group
- 10. Microsoft