mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Életmód portált indított a Béres
2018-03-28 16:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Életmód portált indított a Béres az idősebb korcsoportok számára a Neo Interactive ügynökség közreműködésében.

2018. március elején debütált a Béresmozgás.hu oldal. A csont és porcbarát életmódot körüljáró weboldal a mozgás, a táplálkozás és az egészségmegőrzés területeiről válogatja tartalmait, amelyekkel az idősebb korosztályt célozza meg.

2017. végén a Béres Gyógyszergyár Zrt. a frissen induló szakmai beteg-edukációs programjának támogatása érdekében tendert írt ki egy olyan content marketing célokat is megvalósító website fejlesztésére, amely kifejezetten a mozgásproblémával küzdő emberek és hozzátartozóik számára kínál edukációs és preventív tartalmakat. A szakmai feladatot tovább nehezítette, hogy a felület alapvetően több, eltérő életkorú célcsoportot kíván megszólítani, hiszen a mozgásproblémák huszonéves kortól egészen az öregkorig jelentkezhetnek.

A pályázat győztese, a weboldalt és az oldal szakmai anyagait fejlesztő Neo Interactive ügynökség emelte a tétet annyiban, hogy az írott műfaj mellett, a célcsoport médiaszocializációjából kiindulva "TV", illetve "rádió" szolgáltatást épített be az oldalba. Az induló videógyártás visszahozza az TV torna "Idősebbek is elkezdhetik" hangulatát, míg a podcast anyagok az orvosi konzultációk atmoszféráját teremtik majd meg a felhasználók számára. A weboldal mindezek mellett természetesen nem mond le a fiatalabb korcsoportok edukációjáról sem, a korcsoport jelzettel ellátott tartalmak jelentős része az ő figyelmükre számít. A honlap a közösségi tartalmakból is válogat, az oldalba épített "social feed" felület feladata az lesz, hogy a Béres Egészségklub, illetve más releváns felületeket szemlézve, erősítse az oldal közösségteremtő képességét.
Szabolcsik Tamás, a Béres Gyógyszergyár termékmenedzsere szerint az internetes platform megérett arra, hogy az idősebb korosztályok számára is személyre szabott válaszokat adjon az életmód, a táplálkozás és az egészségügyi kérdések kapcsán. A projekt kapcsán kifejtette: "a nemrég elindult &187;Béres - A mozgás szakértője&171; program célja, hogy segítse az orvosok és a betegek közötti kommunikációt. Meggyőződésünk, hogy a hatékony információcsere hozzájárul az egészségügyi problémák eredményes kezeléséhez, és ennek egyik megjelenése - mára már az idősebb korosztály esetében is - a színvonalas és releváns tartalmakat kínáló online felület".



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!