mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Stratégiai megállapodást kötött a Microsoft és a Hiventures
2018-04-06 14:04 [MTI + Marketinginfo.hu]

Stratégiai megállapodást kötött a Microsoft Magyarország és a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. a magyarországi startup vállalkozások támogatására.

A Hiventures pénzügyi befektetői szerepvállalása, kiegészülve a Microsoft ingyenesen igénybe vehető felhőszolgáltatásaival, illetve mérnöki és egyéb segítségével olyan ajánlat, ami lehetővé teszi a startupoknak, hogy a termékük fejlesztésére koncentráljanak - mondta Kisgergely Kornél, a kockázati tőkealap-kezelő vezérigazgatója.

Hangsúlyozta, a két társaság közös ajánlattal tudja segíteni az induló vállalkozásokat, ami több, mint amit eddig külön-külön kínáltak.

Szentkuti Gabriella, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója úgy fogalmazott, nem elég egy jó ötlet, kell hozzá jó üzleti koncepció és technológia. A Microsoft fontosak tartja a startupokat, amelyeket technológiai háttérrel és szakmai tanácsadással támogat.

Az ügyvezető igazgató kiemelte, az együttműködéssel segítik az induló vállalkozásokat, ezekből lesznek azok a vállalatok, amelyek a jövőben hozzájárulnak a magyar gazdaság versenyképességéhez.

A Microsoft tájékoztatása szerint a diákok digitális írástudását, készségeit fejlesztő Digital Skills for Youth programjuk egyik legismertebb eleme a Microsoft Imagine Cup nemzetközi innovációs verseny, amelyen 2004 óta 190 országból több mint 1,6 millió fiatal vett részt.

A magyarországi döntőn egy tankönyvvel együtt használható, a virtuális valóságra épülő telefonos alkalmazást kifejlesztő innobie, valamint az örökletes mellrák korai felismerését segítő technológiai megoldást kifejlesztő RientiQ Biotechnologies volt versenyben.

A szakmai zsűri döntése alapján a közép-kelet-európai fordulóra az innobie jutott ki.

A globális döntő győztes csapata 85 ezer dolláros jutalmat és nagy értékű Azure hozzáférést nyer, emellett személyes mentorálást kapnak a Microsoft cégvezetőjétől, Satya Nadellától.


További hírek:


Exkluzív break

Break

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!