mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Gombos Zsolt
Gombos Zsolt
Online Marketing Akadémia
OMA alapító tréner, Facebook-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új Rexona-kampány
2018-04-24 14:32 [Marketinginfo.hu]

A Rexona idén tavasszal dobta piacra legújabb izzadásgátlóját, amely egyszerre bánik el a szagokkal, az izzadsággal és a foltokkal.

A kreatív anyagok a hónaljas banda három tagjának képében ezeket a termékelőnyöket személyesítik meg.

"A kampánnyal a fővárosi tömegközlekedés utasait szerettük volna megszólítani egy olyan üzenettel, ami kitűnik a tömegből, és amit mindenki örömmel fogad, aki csúcsidőszakban villamosra vagy metróra száll egy forró tavaszi napon. Nagyon élveztük azt a folyamatot, amíg megszülettek a kampány főszereplői, akik sikeresnek bizonyultak: az embereket meghökkentik, de szórakoztatják is, és éppen ez volt a célunk a hónaljas banda megalkotásával" - fogalmazott Béke-Dajkó Anett, a Rexona brand menedzsere.

A bűzös borz, a verejtékben úszó ponty és a foltos leopárd rabosítási fotóit Budapesten, a 4-6-os villamos és a 3-as metró vonalán lehet megtekinteni.

A kampányt az Unilever megbízásából az ACG Reklámügynökség készítette.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!