mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Progressive nyerte a Dr. Oetker Vitalis tenderét
2018-04-25 14:19 [Marketinginfo.hu]

A Dr. Oetker a Vitalis márka májusban induló integrált kampányától azt várja, hogy új lendületet ad a kategóriának. A megbízást a Progressive tenderen nyerte el.

Kiss Dénes, a Dr. Oetker Magyarország Élelmiszer Kft. marketingvezetője elmondta, hogy a Vitalis márka több mint két évtizede jelent meg a Dr. Oetker kínálatában, és elsősorban a Müzli termékválasztékon keresztül szerzett sok rajongót magának.

2017-ben a Zabkása termékcsalád új lendületet adott a Vitalis fejlődésének. Terveik szerint a Vitalis márka további újdonságokkal bővül a közeljövőben, ezért kiemelt jelentőségű számukra ez a kampány, amelytől azt remélik, hogy még sikeresebbek lesznek ebben a szegmensben.

Szabó Orsolya, a Progressive Client Service Directora kihangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy fontos tender volt, melynek köszönhetően egy új ügyfelet sikerült nyerniük. A stratégiájukat arra az érdekes trendre építették, hogy a fogyasztók részéről egyre nagyobb igény van az egészségtudatos táplálkozásra, ugyanakkor nem akarnak gyökeresen változtatni az életmódjukon. Ezért a kommunikációban azt erősítették, hogy a termék kényelmes megoldást kínál, ami jól alkalmazkodik a célcsoport zsúfolt reggeli napirendjéhez. Új szokások felvétele helyett a meglévő szokásokat kiegészítve inspirálják a fogyasztókat.

Kiss Dénes még elárulta, hogy a nyertes kiválasztásakor a legfontosabb szempont az volt, hogy a tenderanyagokban mennyire köszönt vissza a Vitalis életérzés, valamint, hogy az ötletek mennyire segítik az a Dr. Oetker márka fejlődését. Úgy látja, hogy a Progressive által felépített kampányterv stratégiai megalapozottsága és integrált szemlélete garanciát jelent a Vitalis márka további sikeréhez, és az üzleti célok megvalósulásához.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!