mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Drevenka Edit
Drevenka Edit
Aegon Magyarország
PR vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bővül a GroupM Akadémia
2018-05-15 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2018 júniusában kezdődik a következő képzés, a toborzás már folyik. Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjához a Central Médiacsoport csatlakozik partnerként.

Immár ötödik képzési körét indítja októberben a GroupM rendhagyó utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia, amely folyamatosan fejlődik elindulása óta. A digitális gyakornoki program mellett idén tavasszal elindult a médiaügynökségi csoport médiatervező-vásárló képzése is.

A következő gyakornoki program ismét digitális fókusszal, de alaposan megújulva startol, a tervek szerint június elején. A négy hónapos gyakornoki programhoz ezúttal még több akadémista csatlakozhat, akik a Central Médiacsoporttal kötött partnerség révén nemcsak ügynökségi, hanem médiás oldalról is megismerhetik a digitális reklámpiacot.

A GroupM Akadémia május 18-ig várja a jelentkezéseket. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM és a Central Médiacsoport, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.

"Izgalmas kísérlet a GroupM Akadémia, amelyből folyamatosan tanulunk. A gyakornoki programban részt vett akadémisták és a saját munkatársaink, ügynökségeink visszajelzései alapján szabtuk újra a programot olyan módon, hogy az még hasznosabb, még izgalmasabb legyen a fiatal pályakezdők és a GroupM számára is. Annak pedig külön örülünk, hogy a Central Médiacsoport képében elismert, a maga piacán vezető partner csatlakozott hozzánk. A szakemberképzés fontosságáról ugyanúgy vélekedünk, miközben médiás tapasztalattal, tudással színesedik a program. Ha lehet fokozni, most még inkább érdemes jelentkezni!" - mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!