mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Grayling végzi a Dreher új márkájának kommunikációját
2018-05-22 13:12 [Marketinginfo.hu]

A Dreher Sörgyárak a Graylinget választotta kommunikációs partneréül japán első számú söre, az Asahi Super Dry magyarországi kommunikációjához.

A Dreher Sörgyárak legújabb, szuperprémium márkájának bevezető és egész éves kommunikációjának kidolgozását és kivitelezését a Grayling többfordulós, zártkörű meghívásos tenderen nyerte el 2018 elején.

A japán sörök zászlóshajójának számító Asahi Super Dry nem volt teljesen ismeretlen a magyar piacon, azonban széles körben csak idén márciustól vált elérhetővé a hazai sörfogyasztók nagy örömére. "A tender során kiemelt szempont volt, hogy olyan partnerrel dolgozzunk együtt, akinek kellő tapasztalata van a prémium márkakommunikáció terén, ugyanakkor friss szemlélettel és ötletekkel képes folyamatosan fenntartani a márka iránti érdeklődést a célcsoportok körében. A Graylingben találtuk meg ezt a partnert, és az Asahi Super Dry sikeres márciusi bevezetése után bízunk benne, hogy a továbbiakban is hasonlóan eredményesen tudunk együttműködni az év során" - mondta el Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatokért felelős vezetője.

Az együttműködés keretében, a bevezetést követően a klasszikus sajtómunka, a stratégiai tanácsadás, a trade aktivitások és a rendezvények kommunikációs támogatása lesznek a jelentősebb ügynökségi feladatok.

"Nagyon izgalmas a magyar sörpiac: jó látni például, hogy a hagyományos termékek mellett, egyre többen nyitottak a hazai és más nemzetek sörkülönlegességei iránt. Ezért is örülök, hogy egy ilyen környezetben vezethetjük be először régióinkban a japánok kedvenc sörét"- tette hozzá Peter Fecko, a Grayling Magyarországért, Csehországért és Szlovákiáért felelős vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!