mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Superbrands díjas a 103.9 Sláger FM
2018-05-22 16:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A független marketing- és vállalatvezető szakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság 2018-ban Superbrands díjjal jutalmazta a 103.9 Sláger FM-et.

Idén tizenegyedik alkalommal ítélte oda a Szakértői Bizottság a magas minőséget szimbolizáló védjegyet, a Superbrands Díjat. A nagyközönség számára is ismert nemzetközi program keretében a legkiválóbb üzleti és fogyasztói márkák részesülnek elismerésben. A kiválasztási folyamatban egy negyvenöt tagú, független marketingszakmai és vállalatvezetői szakemberekből álló bizottság vesz részt, akik egy többlépcsős előszűrést követően ítélik oda a díjat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Idén a 103.9 Sláger FM is megkapta a Superbrands védjegyet.

"A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik" - mondta Fekete Zoltán a Magyar Márkaszövetség főtitkára. Ürge Dezső, a 103.9 Sláger FM vezérigazgatója nagy örömmel vette át a Superbrands minősítést igazoló dokumentumot. "A Sláger FM egész csapata számára nagy megtiszteltetés, hogy 2018-ban Budapest piacvezető rádiója a Sláger FM elnyerte a magas minőséget és legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát szimbolizáló Superbrands Díjat. Köszönjük az elismerést, a továbbiakban is azon dolgozunk, hogy magas színvonalú műsorainkkal szórakoztassuk hallgatóinkat és teljes körű, testre szabott értéknövelő szolgáltatásainkkal segítsük üzleti partnereinket" - mondta a vezérigazgató.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!