mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szövetség jött létre a zöldebb vendéglátásért
2018-05-29 14:48 [Marketinginfo.hu]

2018-ban megszületett az összefogás: No Plastic Fantastic néven hozott létre szövetséget a Street Food Egyesület, a Zöld Övezet Társulás és Doremi.

Minden rendezvény és vendéglátóegység lehetne műanyagmentes Magyarországon, ha kellő információval rendelkezne a témában, ezért szövetséget alapított a Street Food Egyesület, a Zöld Övezet Társulás és Doremi.Today. A No Plastic Fantastic első lépése egy teljeskörű tanulmány kidolgozása volt, amelyből minden érintett megtudhatja, mit kell tennie a hulladékmentes vendéglátás érdekében.

A szervezet első referencia-rendezvénye a május eleji Food Truck Show volt, ahol a keletkezett hulladék 45 százaléka lebomló anyagokból állt. Az eseményen minden tálalási eszköz környezetbarát: az étkészlet fából, a tálcák papírból, a poharak PLA-ból, vagyis kukoricakeményítőből készültek.

"A rendezvények szemeteit elégetik, amelyet a gyerekeink belélegzeznek. Több éves munkánk gyümölcse, hogy a Food Truck Show-ra érkező vendégek és vendéglátósok megtanulták: nem hagyunk szemetet magunk után, szelektív hulladékgyűjtőt használunk, és a poharakat újratöltjük, nem dobjuk el. Azért drága a kukoricából készült PLA pohár, mert nem gyártják Magyarországon, hiszen még kevesen használják" - mondta el Vad-Horváth Zoltán, a Street Food Egyesület elnöke.

A szövetség amellett, hogy segítséget nyújt minden rendezvénynek, aki zöldülni szeretne, a környező európai országok jogszabályait is megviszgálta. A No Plastic Fantastic végső célja ugyanis, hogy a környezetbarát vendéglátásért a kormány is lépéseket tegyen, és egy egységes jogszabályozással műanyagmentessé tegyék a magyarországi vendéglátást.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Exkluzív break

Coverage (COV)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés


Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!