mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vámos-Hegyi Attila
Vámos-Hegyi Attila
Mediafon Kft., managing director
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Éjszakai fotókkal kampányol a Samsung
2018-06-07 09:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az éjszaka mindenkinek mást jelent, mindenkinek másért fontos. Erre épül a Samsung legújabb, Galaxy S9 és S9+ készülékekhez kapcsolódó kampánya.

A Samsung legújabb kampányában a Halott Pénz zenekar, az Ördög Nóra - Nánási Pál házaspár, Kovalcsik Ildikó 'Lilu', a CultureGeeks csapata, Simonffy Péter vlogger, Jancsó Péter street fotós és AvianaRahl beauty vlogger mutatják meg, hogy számukra mit jelent az éjszaka, melyek a kedvenc pillanataik ebben a napszakban.

A kampány nemcsak a résztvevők tekintetében színes és sokoldalú, hanem azokban a megoldásokban is, amelyekkel a Samsung a közönséget megszólítja. Június elejétől hatalmas épülethálókon tekinthetők meg Budapesten azok a képek, amelyeket Nánási Pál a Halott Pénz április 6-i koncertjén készített Galaxy S9+ okostelefonnal. Az Instagramon egy izgalmas nyereményjáték keretein belül a felhasználók legemlékezetesebb éjszakai emlékeikről készített képeket oszthatnak meg, amellyel az Éjszakám és a Samsung hashtagek használatával, valamint egy kis szerencsével akár egy Galaxy S9+ telefont is nyerhetnek. Mindeközben olyan feltörekvő vloggerek osztanak meg a Samsung zászlóshajójával készített csúcsminőségű fotókat és videókat arról, hogy számukra mit jelent az éjszaka, mint Simonffy Péter, Jancsó Gergő, AvianaRahl vagy a CultureGeeks.

A Samsung legújabb kampányának arcai a Galaxy S9 és S9+ készülékek lencséjén át, izgalmas fotók és videók segítségével mutatják be, számukra melyek az éjszakáik legmeghatározóbb pillanatai. A kampányhoz a Samsung és a Éjszakám hashtagek segítségével bárki csatlakozhat és megoszthatja a kedvenc éjszakai pillanatait, a legszerencsésebb játékos egy Samsung Galaxy S9+ készülékkel gazdagodhat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

IT Manager
[2019-08-06]
Projektmenedzser
[2019-08-06]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!