mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Magyar filmtervet díjazott a kolozsvári filmfesztivál szakmai fóruma
2018-06-06 19:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nagy Bálint és Lőrincz Nándor Garázsmenet című filmtervét díjazta a kolozsvári Transilvania nemzetközi filmfesztivál szakmai fóruma, a Transilvania Pitch Stop - közölte az MTI-vel a Magyar Nemzeti Filmalap.

A Garázsmenetben az alkotók egy párkapcsolati drámát ábrázolnak, a filmterv az áldozathibáztatás témájával foglalkozik. A produkció a Filmalap pályakezdő alkotókat támogató Inkubátor Programjában készül.

A kolozsvári szakmai fórumon elnyert díjjal Nagy Bálint és Lőrincz Sándor megkapta a Chainsaw Europe utómunka-stúdió 25 ezer euró (nyolcmillió forint) értékű felajánlását.

A közlemény szerint a Garázsmenet filmterve 9 másik projekttel versenyzett. A Transilvania Pitch Stop zsűrijében Uldis Dimisevskis, a Lett Nemzeti Filmközpont helyettes vezetője, valamint Cedomir Kolar és Nadia Turincev producer értékelte a pályázatokat.

Nagy Bálint és Lőrincz Nándor filmjének forgatása a Filmalap 62 millió forintos támogatásával a jövő évben kezdődhet.

A 2015-ben indított Inkubátor Programban eddig 15 elsőfilm kapott támogatást. Köztük volt Szilágyi Zsófia Egy nap című alkotása, melynek világpremierje májusban volt a cannes-i filmfesztiválon és elnyerte a filmkritikusok nemzetközi szövetsége, a FIPRESCI rangos díját, valamint Csuja László Virágvölgy című road movie-ja, amely meghívást kapott a júliusi Karlovy Vary-i filmfesztiválra - emlékeztetett a Filmalap.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Coverage (COV)

Exkluzív break

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!