mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
"Drónernyőt" fejlesztettek ki Japánban
2018-06-08 14:47 [MTI + Mediainfo.hu]

Drónhajtású napernyőt fejlesztett ki egy japán cég, amely szerint a speciális ernyő a fej felett lebegve óvja meg használóját a napsugaraktól.

Az Asahi Power Service vállalat már jövőre szeretné piacra dobni a fejlesztést, amelyet első körben olyanoknak szán, akiknek a hagyományos fejfedőknél nagyobb kiterjedésű, de kéz nélkül működő árnyékolóra van szükségük: egyszóval a golfozóknak - olvasható a PhysOrg tudományos-ismeretterjesztő hírportálon.

A cég szerint a drónnal való esetleges ütközések okozta fejsérülések és az önműködő repülőgépekre vonatkozó szabályozások miatt a speciális ernyőt eleinte csak elzárt magánterületeken - például golfpályákon - lehetne használni.

"Azért döntöttem a fejlesztés mellett, mert magam sem szeretek esernyőt tartani" - mondta a vállalat elnöke, Szuzuki Kendzsi.

A 150 centiméter átmérőjű és öt kilogrammot nyomó prototípus jelenleg még csak 5 percet tud a levegőben tölteni egyetlen töltéssel. A cég reményei szerint azonban viszonylag rövid időn belül sikerül legkevesebb 20 percre növelniük a repülési időt, részben a szerkezet súlyának csökkentésével.

"Az első prototípus még csak egy hagyományos esernyőre szerelt drón volt" - mondta Szuzuki. Hozzátette: "most azonban már a prototípus harmadik generációját teszteljük és igyekszünk megfelelni az olyan technológiai kihívásoknak, hogy a szerkezet képes legyen egy helyben hosszú ideig lebegni, majd követni használóját".

A drónra szerelt kamerák felelősek azért, hogy a szerkezet követni tudja a használóját és a megfelelő fej felett maradjon.

A cég nagyjából 30 ezer jenért (74 ezer forint) akarja piacra dobni a terméket, ami meglehetősen magas összeg egy ernyőért, amely az eső ellen egyelőre nem nyújt védelmet.

"Végső soron az eső ellen is védő ernyővé akarjuk alakítani" - jegyezte meg Szuzuki.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!