mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A JOY Social Media Award
2018-06-15 15:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A nagyszabású, exkluzív JOY Social Media Award eseményen hirdették ki a közösségimédia-sztárjaink közül számos kategória, többek között a #fashionfanvagyok kategória győztesét.

A JOY díjátadó összesen ötven jelöltje és számos más híresség vett részt a rendezvényen, ahol kilenc kategóriában hirdettek nyertest: a fashionfanvagyok kategória győztese, Dukai Regina mellett a szerelmesvagyok, fittvagyok, undergroundvagyok, gasztrofanvagyok, mindigottvagyok, beautyfanvagyok, anyavagyok, allativagyok győztesek is FUZETEA-vel frissültek fel a díjátadón.

Regina is izgatottan várta a JOY gála eredményhirdetését, így egyszerre volt megkönnyebbült és meghatódott, amikor megtudta, ő lett a fashionfanvagyok kategória győztese. Az átadást követően mesélte, mennyire szeret nyerni, még olyan esetekben is, ha nincs tétje a versenynek. Rajongóinak háláját fejezte ki a díjátadón a modell-műsorvezető elmondva, milyen sok szavazatot kapott és ezért minden szavazójának köszönettel tartozik, hiszen tisztában van vele, hogy a nagy számok mind-mind emberek voksait jelentik, akik összefogtak azért, hogy nyerhessen.

Arra a kérdésünkre, hogyan piheni ki magát, a modell-műsorvezető, énekes azt mondta: "Nyáron, ha van egy kis időm, nagyon szeretek moziba járni, vagy épp kint lenni a szabadban, olvasni, de legjobban otthon, a családommal érzem magam." Ha épp csak pár percet tud pihenni, arra is van jól bevált tippje: "Nagyon melegben nagyon hideg, citromos hűsítő - ez is elég, hogy felfrissüljek."

A FUZETEA a JOY Social Media Award főtámogatója volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!