mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A JOY Social Media Award
2018-06-15 15:40 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A nagyszabású, exkluzív JOY Social Media Award eseményen hirdették ki a közösségimédia-sztárjaink közül számos kategória, többek között a #fashionfanvagyok kategória győztesét.

A JOY díjátadó összesen ötven jelöltje és számos más híresség vett részt a rendezvényen, ahol kilenc kategóriában hirdettek nyertest: a fashionfanvagyok kategória győztese, Dukai Regina mellett a szerelmesvagyok, fittvagyok, undergroundvagyok, gasztrofanvagyok, mindigottvagyok, beautyfanvagyok, anyavagyok, allativagyok győztesek is FUZETEA-vel frissültek fel a díjátadón.

Regina is izgatottan várta a JOY gála eredményhirdetését, így egyszerre volt megkönnyebbült és meghatódott, amikor megtudta, ő lett a fashionfanvagyok kategória győztese. Az átadást követően mesélte, mennyire szeret nyerni, még olyan esetekben is, ha nincs tétje a versenynek. Rajongóinak háláját fejezte ki a díjátadón a modell-műsorvezető elmondva, milyen sok szavazatot kapott és ezért minden szavazójának köszönettel tartozik, hiszen tisztában van vele, hogy a nagy számok mind-mind emberek voksait jelentik, akik összefogtak azért, hogy nyerhessen.

Arra a kérdésünkre, hogyan piheni ki magát, a modell-műsorvezető, énekes azt mondta: "Nyáron, ha van egy kis időm, nagyon szeretek moziba járni, vagy épp kint lenni a szabadban, olvasni, de legjobban otthon, a családommal érzem magam." Ha épp csak pár percet tud pihenni, arra is van jól bevált tippje: "Nagyon melegben nagyon hideg, citromos hűsítő - ez is elég, hogy felfrissüljek."

A FUZETEA a JOY Social Media Award főtámogatója volt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!