mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Valóra váló álmokkal futott be a Sberbank reklámfilmje
2018-06-14 12:48 [Marketinginfo.hu]

Kutya, kisgyerek, valóra váló álmok és egyedi vizuális megoldások -ezekkel hatnak leginkább a nézőkre a hazai reklámok egy vonatkozó kutatás szerint.

A Synteiq magyar kutató cég neuroscience módszerekkel vizsgálja, hogy a reklámok mennyire képesek megragadni a figyelmet és az érzelmeket. Ebből következtetnek rá, hogy milyen hatékonysággal működnek egyes brandek kreatív spotjai.

A kutatócég legutóbbi felmérésében három reklámspot emelkedett ki a többi közül: a Dulux, a Sberbank és a Vodafone kreatív szakemberei tudták leginkább megszólítani a célközönségüket. Míg a Dulux a gagekkel, a Vodafone pedig kreatív vizuális megoldásokkal operált, a Sberbank a közönség érzelmeire hatott.

A legjobb iparági szpot

A Sberbank reklámspotja több év kihagyás után az első itthon forgatott reklámfilmje volt a vállalatnak. A koncepció arra a márkaüzenetre épült, hogy a Sberbank megbízható és kiszámítható segítséget nyújt az egyéni vágyak és célok megvalósításában a kedvező pénzügyi konstrukcióival.



A Synetiq kutatása szerint a nézők mind érzelmileg, mind tudatosan képesek voltak azonosulni a spot üzeneteivel, kapcsolódni tudtak a szereplőkhöz és vágyaikhoz egyaránt. Az álmok valóra válásáról szóló film elérte, hogy a nézők 36 százaléka emlékezzen a reklámra, és 43 százaléka fontolóra vegye a vállalatot, ami 17 százalékos növekedés a korábbiakhoz képest. Ezzel az eredménnyel a Synetiq kutatásában a Sberbank az iparág legjobb spotját tette le az asztalra, a teljes reklámpalettát tekintve pedig összesítettben a második leghatékonyabb reklámmal bírt a vizsgált időszakban.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!