mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nőt a DXC bevétele
2018-06-25 09:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A DXC Technology közzétette a 2018-as negyedik negyedévi, illetve a teljes első pénzügyi évére vonatkozó eredményeit.

A vállalat elnök vezérigazgatója, Mike Lawrie így összegezte az első éves teljesítményt: "A DXC csapat együttes munkájának köszönhetően a 2018-as pénzügyi évben sikeresen tudtuk követni stratégiai ütemtervünket, beleértve a CSC és a HPES integrációját. Stabilan hoztuk a pénzügyi célszámokat, és megerősítettük pozíciónkat mint a digitális átalakulás vezető vállalata."

4. negyedéves eredmények:
 
  • A DXC negyedik negyedéves bevételei elérték a 6,294 milliárd dollárt, ami 4,3%-os növekedést jelent.
  • A DXC digitális technológiáinak bevételei tovább növekedtek, 21,6%-kal az előző év végéhez képest.
  • Az egy részvényre jutó eredmény 4. negyedévi értéke 1,93 dollár volt.


Első éves összesített eredmények:
 
  • A DXC éves bevételei 2018-ban elérték a 24.556 milliárd dollárt.
  • Az egy részvényre jutó eredmény értéke 6,04 dollár volt.
  • Az operatív tevékenységekből származó nettó nyereség 3,243 millió dollárt ért el az évben.
  • Az igazított szabad cash flow 2,427 millió dollár volt.


"A negyedik negyedévben növekedtek a DXC bevételei mind az előző év végéhez képest, mind szekvenciálisan, és több mint 1,1 milliárd dollár éves megtakarítást értünk el. További befektetésekkel fejlesztettük a digitális képességeinket, illetve a stratégiai partnerkapcsolatainkat, és az idei évben erőteljes növekedést értünk el digitális téren. A jövőbeni tervekkel összhangban megtettük a szükséges lépéseket, hogy a DXC Technology 2019-ben is stabilan hozza az egy részvényre jutó eredményeket és a tervezett profitnövekedést" - mondta Mike Lawrie.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!