mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Euronics foci-vb kutatás
2018-06-25 13:25 [Marketinginfo.hu]

Majdnem minden harmadik magyar kizárólag full HD-ban nézi a foci-világbajnokságot.

Valóban sportnemzet vagyunk, pláne, ha nem sportolásról, hanem szurkolásról van szó. A magyarok több, mint 80%-a eltérő gyakorisággal, de követi a különböző sporteseményeket, a legnépszerűbb sportág a futball.

A közvetítéseket elsöprő többségben televízión nézzük, és a lakosság harmada nem adja full HD minőség alá, derült ki az Euronics Műszaki Áruházlánc legfrissebb felméréséből.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!