mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az eszközbe épített SIM-kártya használatát Telekom hálózatán
2018-06-28 11:08 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Telekom elsőként egy okosórában teszi lehetővé itthon a hagyományos SIM kártyákat felváltó eSIM technológia használatát előfizetői számára.

Történelmi mérföldkőhöz érkezett a hazai telekommunikációs ágazat: a Magyar Telekom kínálatában 2018. június 13-tól Magyarországon elérhetővé vált az első eSIM-képes eszköz, egy Huawei okosóra. Az új technológia a belépő a "dolgok internetébe" (IoT), hiszen megnyitja az utat a hálózatba kötött eszközök előtt, amelyek idővel akár helyettesíthetik is a piacon ma még meghatározó szerepet játszó okostelefonokat.

2020-ra a Cisco kutatása szerint 50 milliárd eszköz csatlakozik majd mobilhálózatra, 2025-re pedig ez a szám többszörösére nőhet. Ma még nehéz elképzelni, de 5-10 éven belül így már nem az okostelefonok lehetnek a mobilhálózatok elsődleges használói, hanem más hordozható eszközök: fitneszkarkötők, okosórák, mobil vérnyomásmérők, továbbá autók és különféle szenzorok. Az összekapcsolt eszközök futurisztikus, de már az ajtónkon kopogtató csodálatos világába a rohamos tempóban fejlődő eSIM technológia jelenti a vízumot.

"A Magyarország régiós versenyképességében kulcsszerepet játszó digitális transzformációban nagy horderejű előrelépést jelent az eSIM technológia bevezetése" - mondta Pereszlényi Zoltán marketing és értékesítés menedzsment igazgató a Magyar Telekom első virtuális sajtótájékoztatóján. Hozzátette: "számításaik szerint öt éven belül minden felhasználónak átlagosan tíz hálózatba kötött eszköze lesz, ezért idővel egyre több eSIM-képes készüléket és rájuk épülő szolgáltatást fogunk bevezetni. Az új technológia elterjedése az ügyfelek számára nagyobb ügyfélélményt hoz majd, hiszen kényelmesen, online rendelhetik meg és aktiválhatják mobil előfizetésüket."




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!