mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekordok a közösségi médiában
2018-07-06 11:59 [MTI + Mediainfo.hu]

Nemcsak a pályán születnek rekordok az oroszországi labdarúgó-világbajnokságon, hanem ahhoz kapcsolódóan a közösségi médiában is.

A nemzetközi szövetség (FIFA) kimutatása szerint minden eddiginél többen, 130 millióan használják a szervezet és a torna applikációját, illetve 120 milliónál is több követője van a vb-nek a közösségi média különböző platformjain. A házigazda oroszok például naponta átlagosan 40 percet töltenek a FIFA vb-hez kapcsolódó oldalain.

A vb hivatalos applikációja szintén hatalmas siker világszerte, ugyanis 128 országban a legnépszerűbb ingyenes sportapplikáció. A FIFA arról is beszámolt, hogy a torna kezdete óta több mint tízmillió új követője van a Facebookon, az Instagramon, a Twitteren, a VKontakten, a Youtube-on és a Weibón.

A közlemény kiemeli, ez nagyban segíti, hogy összekösse a szurkolókat a pályán és azon kívül is, illetve hozzájárul ahhoz, hogy a drukkerek minden részletre kiterjedően kövessék a vb történéseit, illetve kedvenc csapatukat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!