mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az M4 Sport a legnézettebb hazai csatorna
2018-07-12 15:34 [MTI + Mediainfo.hu]

Továbbra is kiemelkedő nézettséggel zajlik a labdarúgó-világbajnokság mérkőzéseinek élő közvetítése a nemzeti sportcsatornán.

Az M4 Sport a világbajnokság kezdete óta átlagban a legtöbb nézőt ültette a képernyők elé. A képzeletbeli dobogó mindhárom fokán az M4 Sportcsatorna műsorai állnak, sőt még az előkelő negyedik helyet is elfoglalják.

Az elmúlt héten is milliós nézőtábort toborzott az M4 Sport a futball-világbajnokság esti összecsapásai idejére. Az Oroszország - Horvátország mérkőzést szombat este 1 millió 213 ezer fő követte a sportcsatorna képernyői előtt, amely 32,6%-os közönségarányt
eredményezett. Ez az adat a gyakorlatban azt jelenti, hogy a meccs ideje alatt minden harmadik tévénéző az M4 Sportot nézte.

A Brazília - Belgium összecsapást péntek este 1 millió 144 ezer ember látta, 29,1%-os közönségarány mellett. A kedd esti Kolumbia - Anglia mérkőzést 1 millió 73 ezren (28,6% SHR), a hétfő esti Belgium - Japán meccset pedig 1 millió 50 ezren (26,3% SHR) követték az M4 Sporton.

Az idei év első négy legnézettebb műsora a nemzeti sportcsatornán közvetített futball-világbajnokság mérkőzéseiből áll: július 1-jén a Horvátország - Dánia mérkőzést 1 millió 219 ezren nézték (29,1% SHR), amelyet a dobogón a július 7-i Horvátország - Oroszország mérkőzés követ 1 millió 213 ezer nézővel (32,6% SHR). A harmadik
helyre a június 30-i Uruguay - Portugália mérkőzés került 1 millió 158 ezer nézővel (29,6% SHR), amíg a negyedik helyen a július 6-i Brazília - Belgium mérkőzés végzett 1 millió 144 ezer nézővel (29,1% SHR). Az M4 Sport továbbra is a legnézettebb hazai
sportcsatorna, amely várhatóan az utolsó héten, a legsikeresebbek viadalait közvetítve tovább növeli nézettségét a hazai piacon.

Ezt látszik előrevetíteni a Kreatív kommunikációs magazin online mérése is, ami a csatorna által begyűjtött tetszésnyilvánításokat (Like) és kommenteket vizsgálta a hazai internetes felületeken a Lájkbajnokság keretein belül, az eredmények alapján pedig az M4 Sport júniusban bejutott a hazai TOP10 oldal közé.

(MTVA-OTS-MTI)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!