mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A külföldiek már így költenek Magyarországon
2018-07-16 10:31 [Marketinginfo.hu]

A tavalyi év során 5,5 milliárd eurót költött el Magyarországon az ide látogató 16 millió turista.

Külföldi útjaik alkalmával az utazók egyre gyakrabban élnek a digitális fizetési megoldások adta előnyökkel: utazás során szinte magától értetődően fizetnek elektronikusan. Ezt bizonyítja az is, hogy a Magyarországon elköltött teljes összeg mintegy 60 százalékát bankkártyával fizették az ide látogatók - közölte a Mastercard.

A Magyarországot választó turisták a költéseik legnagyobb részét étkezésre fordították (30 százalék), ezt követi a vásárlás (13 százalék), a szabadidős programok (12 százalék) és a szállás (11 százalék).

Az európaiak világviszonylatban is nagy utazóknak számítanak, évente átlagosan tízszer indulnak kirándulni belföldre vagy külföldre. A közép-európai régió országai közül legtöbbször a csehek és a szlovákok utaznak szabadidős célból, ők egy évben tizenkilencszer is útra kelnek, míg a magyaroknál ez a szám 11.

A Mastercard idén nyáron nagyszabású közösségi médiakampányt is indított, amelyben hasznos tippeket ajánl az utazóknak a nyaralás előtti felkészülésre, az utazás közbeni időszakra és a hazaérkezésre is.

"A Mastercard ideális útitárs mindazoknak, akik számára fontos, hogy pénzügyeiket biztonságosan, gyorsan és kényelmesen intézhessék, anélkül, hogy készpénzzel vagy pénzváltással kellene bajlódniuk. A célunk az, hogy minden kártyabirtokos a lehető legtöbbet tudja kihozni utazásából, legyen szó nyaralásról vagy üzleti útról, indulás előtt, az úton, és hazaérkezésük után is. A Mastercard utazási tippjei segítenek az utazást biztonságosabbá és élvezetesebbé tenni"- mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!