mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma
2018-07-18 09:07 [MTI + Marketinginfo.hu]

A hazai webáruházak több mint kétharmadának nőtt a forgalma tavaly, és csak 6 százalékuk számolt be forgalomcsökkenésről - derült ki a webáruházak készítésével foglalkozó WebShop Experts és a ShopRenter felméréséből

Az MTI-hez eljuttatott összefoglaló szerint az interneten legjobban értékesíthető termékek listájának első három helyét a háztartási és vegyi áruk, a kozmetikai termékek és a gyógyszerek, vitaminok foglalták el.

A felmérésben résztvevő webáruházakban átlagosan 20 355 forint volt egy tranzakció értéke tavaly, a vásárlók aránya 100 látogatóból átlagosan 1,37 százalékos.

A legelterjedtebb fizetési mód továbbra is az utánvét, a hazai webáruházak 82 százaléka biztosít ilyen lehetőséget; 53 százalékuknál már bankkártyával is lehet fizetni.

A szállítási módok közül továbbra is a házhozszállítás vezet 89 százalékkal, személyes átvételi lehetőséget az áruházak 67 százaléka biztosít. Emellett egyre népszerűbbek a köztes megoldások, a webáruházak 26 százalékánál átvehető a csomag MPL Posta Ponton, ugyancsak 26 százalékuknál GLS csomagponton, illetve 14 százalékuknál Pick Pack Pont átvevőhelyen is. A csomagautomaták már minden ötödik webáruháznál elérhetőek.

A nem reprezentatív kutatást 894 webáruház-tulajdonos részvételével, online végezték június 14. és június 22. között.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!