mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
BrandFestival: trendek, amik a jövőt formálják
2018-07-19 09:56 [Marketinginfo.hu]

A BrandFestival trendLAB második alkalommal publikálja a hazai marketing- és kommunikációs szakterület trendjeivel kapcsolatos prognózisát.

A piaci és technológiai trendek mellett az életminőséggel és munkakörnyezettel is foglalkozik az ügynökségi, a média és a megrendelői oldal képviselőinek bevonásával készült dokumentum. 2019 legmeghatározóbb trendjei Magyarország vezető szakemberei szerint többek között: a growth mindset, a fulfilled lifestyle, a cyberbullying, az employee love branding, az intuíció a vezetésben, a service design, az influencer marketing, a visual storytelling, az e-sport, a mesterséges intelligencia, a branded content, a személyre szabott ügyfélélmény, a virtual reality, a neuromarketing, a programmatic és a brand safety.

A BrandFestival trendLAB több, mint 30 szaktekintélyből álló grémiumának segítségével a jelen tendenciái alapján vizsgálta a jövő marketing-kommunikációs trendjeit. A vezetőkkel folytatott beszélgetésekből számos stratégiai fontosságú terület rajzolódott ki. A BrandFestival trendLAB a 2018. október 18-19-én megrendezésre kerülő BrandFestival szakmai esemény programalkotási folyamatának is alapjául szolgál.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat. Az elmúlt rendezvényeken a majd 550 márkáról szóló, 812 előadást, közel 10.000 résztvevő követte.

"Az elmúlt évi hagyományainkból kiindulva, széles megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A SuperNow és Alfa-generációt érintő kihívások közül a cyberbullying az egyik legjelentősebb. Akik a közösségi média intenzív használata nélkül szocializálódtak, azoknak talán nehéz megérteniük a cyberbullying jelentőségét, de ettől függetlenül egy rendkívül komoly problémáról van szó. Az online zaklatás, nyilvános megszégyenítés a tinik között számít igazán veszélyesnek, s mára már olyan méreteket ölt, hogy az UNICEF is készített egy kampányfilmet és egy többlépéses akciótervet, amelyek a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet." - nyilatkozta Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.

Az összesen 35 trend azonosítására és összegyűjtésére a Gartner piackutató cég Hype-ciklusát használtuk. Ez a grafikon azt az aktuális állapotot ábrázolja, hogy egy-egy új trend/technológia melyik fejlődési szakaszánál tart. A trendek pillanatnyi érettsége és további útjának ismerete igen fontos a vállalati marketing és kommunikációs stratégiák megtervezésénél. Azokra a trendekre fókuszáltunk, amelyek a legmagasabb üzleti és társadalmi értéket teremtve, a "termelékenység fennsíkján" vannak, vagy jó eséllyel oda juthatnak, azaz a rájuk irányuló figyelem és bizalom hosszú ideig egyenletes marad.

A Programalkotó grémium tagjai:
 
  • Ágoston László: DDB, digital & business transformation director
  • Ambruszter Géza: Gemius Hungary, ügyvezető
  • Barna Tamás: Republic Group, ügyvezető, a BrandFestival elnöke
  • Bene Nikolett: Spar, marketing vezető
  • Dr. Berkes Péter: BrandFestival, szakmai igazgató
  • Dudás Krisztina: Provident Pénzügyi Zrt., marketing igazgató
  • Faludi Péter: Havas Media, Trading Director, Head of Middle Office
  • Farkas Dániel: Starnetwork, szakmai vezető
  • Farkas Zsolt: 7Digits Growth Agency, ügyvezető & social media specialista
  • Furák András: Republic Group, portfólió-igazgató
  • Györke Zoltán: Lapcom, marketing és kereskedelmi vezérigazgató-helyettes
  • Heiter Anita: Ferrero, marketing igazgató
  • Kozarek Andrea: Sakkom Interaktív, szakmai igazgató
  • Kun Miklós: MediaCom, stratégiai vezető
  • M. László Ferenc: Mediapiac, főszerkesztő
  • Márton Szabolcs: Republic Group, kreatívigazgató
  • Nika Ágota: Sanofi, marketing igazgató
  • Óhidi Zsuzsanna: Marquard Media, ügyvezető igazgató
  • Ördög Ibolya: British Automotive Hungary, kommunikációs vezető
  • Rosenkranz Klaudia: Saatchi & Saatchi, társ-kreatívigazgató
  • Rusvai Richárd: CM Sales, sales digitális és értékesítési igazgató
  • Samu Zsófia: Samsung Electronics Magyar Zrt., PR és CSR menedzser
  • Sasdi Helga: Saatchi & Saatchi, managing director
  • Schiwert-Takács László: RTL Magyarország, marketing-kommunikációs igazgató
  • Szabó Béla: Magyar Telekom, csoport kommunikációs igazgató
  • Tantics Viktória: Sberbank, retail marketing menedzser
  • Vágvölgyi Mihály: DeepInsight, ügyvezető
  • Varga Renáta: LHBS, senior consultant
  • Vida Eszter: SentiOne Magyarország, pr- és kommunikációs vezető





Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!