mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új igazgató az M5 Kulturális csatorna élén
2018-07-19 14:48 [MTI + Mediainfo.hu]

Július 16-tól Siklósi Beatrix, az MTVA kiemelt programok, valamint kisebbségi- és határon túli műsorok főszerkesztője veszi át Magyarország legfiatalabb közszolgálati csatornájának irányítását.

Az M5 országos csatorna a médiapiacon egyedülálló szerepet vívott ki magának a magyar és nemzetközi edukációs, ismeretterjesztő, tudományos, kulturális kínálatával. Az első, közel két esztendő a csatorna indulását, megerősödését volt hivatott elérni, míg a következő időszak legfontosabb feladata, hogy az M5 nemcsak értékes felülete, hanem meghatározója is legyen a magyar kulturális életnek, s mellette az oktatási és ismeretterjesztő televíziós produkcióknak.

A csatorna új vezetője szerint az M5 olyan kezdeményezése a 21. századi magyar közszolgálati televíziózásnak, amelyben különös figyelmet kell fordítani anyanyelvünk megőrzésére és használatára, hagyományaink továbbadására gyermekeinknek és unokáinknak, valamint az igényes szórakoztatás biztosítására a Kárpát-medencei és a
diaszpórában élő magyarságnak.

"Magyarnak lenni: büszke gyönyörűség..." - írta versében Sajó Sándor. Éppen ezért sem magyarságunkról, sem nyelvünkről, sem kulturális értékeinkről, sem zsidó-keresztény gyökerű európaiságunkról nem mondhatunk le! Ezek szolgálata a mi küldetésünk." - közölte az új M5 Igazgató, aki hozzátette: "Hamarosan be fogjuk mutatni a teljes csatornát érintő új programunkat, amely sok tekintetben alapozni fog az eddig elért
eredményekre."

Siklósi Beatrix 1981 óta meghatározó személyisége a magyar médiának. Új megbízása mellett emblematikus műsorait, kiemelt projektjeit - köztük a közmédia jótékonyságú műsorát, a "Jónak lenni jó!-t tovább koordinálja.

Az eddigi vezető, Dér Ágnes a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt-nél folytatja pályafutását, a kisebbségi és határon túli főszerkesztői feladatokat Mucsányi János, a vallási főszerkesztőség vezetője veszi át Siklósi Beatrixtól.

(OTS - MTVA)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!