mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A BrandFestival csökkenti az ökológiai lábnyomát
2018-07-20 11:19 [Marketinginfo.hu]

A BrandFestival az idei évtől kiáll a fenntartható növekedés mellett, és arra törekszik, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyja maga után.

A rendezvény arculatának, a közönség bevonását megalapozó újításoknak kiemelt szerepük van az idei BrandFestival-on. A fogyasztói értékváltozások hatására a társadalmilag felelős üzleti magatartás a szakmai események terén is egyre jobban érződik, ezért az idei rendezvény arculatában a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet.

A ZERO waste koncepció jegyében a BrandFestival-on az alábbi elvek érvényben vannak:
 
  • Vendégeknek designolt elmosható ÚjraPohárban kínálják majd a frissítőt, megelőzve az eldobható műanyagpoharakból származó szeméttermelést (A rendezvények hulladékának akár 60%-át teszik ki az egyutas műanyagpoharak!).
  • Nem lesz használatban a szívószál.
  • A felszolgálás porcelántányérokban történik.
  • A hulladék szelektív gyűjtése.
  • Környezettudatos takarítás, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.
  • Újrahasznosítható konferenciaeszközök létrehozása.
  • Újrahasznosított papír használata. (100 kg / 40 csomag újrahasznosított papírral 410 kW elektromos energia és 2650 liter viz takarítható meg, 2,7 m3-rel kevesebb szemet termelhető, és megmenthető 1,7 fát.) Beszállító rendelkezik FSC (Forest Stewardship Council) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy a papír fenntarthatóan kezelt erdőkből származik.


A BrandFestival lesz az első marketing- és médiaszakmai rendezvény Magyarországon, ami a ZERO waste útjára lép. A rendezvény ideiglenesen arculatilag is zölddé változik.

Az idei eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

A rendezvény egyik fő támogatója, az ecommerce piacon vezető szerepet betöltő Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) már második éve készít kimutatást arról, hogy a hazai és nemzetközi piactereiken a felhasználók hány tonna szén-dioxidot spóroltak meg azzal, hogy másodkézből vásároltak. Így megspórolva egy termék legyártásához illetve a régi leselejtezéséhez kapcsolatos energiafogyasztást. 2016-ban és 2017-ben a Jófogás felhasználói 400 000 tonna szén-dioxid kibocsátásától óvták meg a Földet csak azzal, hogy használt terméket vásároltak. A vállalat elkötelezetten kiáll a ZERO waste mellett, így a konferencián is erősíti ezt a tudatos vállalását.

Az elmúlt rendezvényeken a majd 550 márkáról szóló, 812 előadást, közel 10.000 résztvevő követte.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!