mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rekordösszeget költöttek szerencsejátékokra a csehek
2018-07-24 18:50 [MTI + Mediainfo.hu]

Rekordösszeget, 224,1 milliárd koronát (2644,38 milliárd forint) költöttek el szerencsejátékokra tavaly a csehek. Ez 14,1 százalékos növekedés az előző évhez viszonyítva.

A szerencsejátékokra elköltött összegből nyereség formájában 184,3 milliárd koronát (2174,74 milliárd forint) kaptak vissza a játékosok, ami 17,3 százalékos növekedés. A szerencsejátékokat működtető társaságok nyeresége 39,8 milliárd koronát (469,64 milliárd forint) tett ki. Ez 1,1 százalékkal több, mint 2016-ban.

"Az előző évhez hasonlóan tavaly is nagyot nőtt az internetes szerencsejátékokra fordított összeg. Már a piac több mint egynegyedét ez alkotja" - magyarázta.

Adók és illetékek formájában a szerencsejátékokat üzemeltető társaságok 12,1 milliárd koronát (154,88 milliárd forint) fizettek be a közkasszákba.

"Nem igazolódott be az a borúlátó jóslat, hogy a szerencsejátéktörvény szigorítása után a hazárd egy része illegalitásba vonulhat, és az állam kevesebbet szed be ebből a tevékenységből. A bevételek igazolják, hogy az állam bevételei továbbra is magasak" - fejtette ki Behal.

A pénzügyminisztérium szerint a törvény szigorítása következtében 2016-ban és 2017-ben megszűnt az illegális szerencsejátékokat üzemeltető vállalkozások több mint 90 százaléka. Orvosok és szociológusok azt állítják, hogy a több mint tízmilliós Csehországban legalább 100 ezerre tehető a hazárdjátékfüggők száma. Más szakértők adatai szerint ez a szám 300-350 ezer körül mozoghat.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!