mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab
2018-07-25 09:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tóth Árpád júliustól 16-tól erősíti a Kaspersky Lab Magyarország csapatát területi értékesítési igazgatóként.

Korábban számos vezető pozíciót töltött be, többek között olyan nemzetközi nagyvállalatoknál, mint a DHL és a HEINZ.

Feladata elsősorban a nagyvállalati értékesítési stratégia kialakítása, a viszonteladók kiválasztása, az értékesítési csapat képzése, valamint a kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás. Közel 20 éves tapasztalata van az informatikai biztonság területén, ezalatt számos nemzetközi gyártóval volt alkalma együtt dolgozni. A Kaspersky Labet megelőzően a McAfee magyar-, valamint az adriai térség területi igazgatójának pozícióját töltötte be 18 éven keresztül. Tóth Árpád a diplomáját a Gödöllői Agrártudományi Egyetemen szerezte, majd a KOTK Oktatási Központ Nemzetközi Értékesítési Menedzser képzését is elvégezte.

"Nagy öröm és izgalmas kihívás számomra, hogy csatlakozhatok a Kaspersky Lab kelet-európai csapatához. Alig várom, hogy részt vegyek a Kaspersky Lab márkájának regionális megerősítésében, a hazai és a nemzetközi tapasztalataimmal fejlesszem a nagyvállalati értékesítés üzletágát és csapatommal szolgáljam az ügyfelek érdekeit." - mondta Tóth Árpád.

"Nagyon örülünk, hogy Tóth Árpád csatlakozott a Kaspersky Lab csapatához. Nemzetközi és regionális tapasztalataival és kapcsolataival biztosak vagyunk benne, hogy sikeresen fogja vezetni a magyar értékesítő csapatot ebben a fontos időszakban." - tette hozzá Zoran Puskovic, a Kaspersky Lab kelet-európai regionális igazgatója.

Tóth Árpád közvetlenül Zoran Puskovicnak tesz jelentést.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Alfa együttható

Break

Affinitási index (AFF)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!