mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújul a JimJam
2018-07-25 13:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új arculattal mutatkozik be augusztus 1-jén a JimJam. Vadonatúj logóval és identekkel, új és szerethető karakterekkel ismerkedhetnek meg hamarosan a gyermekcsatorna rajongói.

A JimJam új arculatát nemzetközi tenderen választották ki, amelyen 5 ország 9 kreatív ügynöksége vett részt. A shortlistre juttatott terveket 2 és 5 év közti gyerekeknek is megmutatta a csatorna, akik körében egyértelmű tetszést aratott a végső koncepció. A nyertes design a londoni Wiedemann Lampe kreatív ügynökség munkája, akik az új logó mellett vadonúj karaktereket álmodtak meg a JimJam-nek, emellett új identek és bumperek egészítik ki a teljes megújulást.

Az új arculat célja, hogy vizuális megerősítést adjon a JimJam "Tanulj játszva!" felhívásának.

Az új logó élénkebb színű és letisztult, modern vonalvezetésű lett. A JimJam "J" betűiből két szerethető, mókára mindig kapható karakter született, ők Jim és Jam, akiket elkísér barátjuk, Csillag. Az identekben Jim, Jam és Csillag szerepelnek vidám, hétköznapi helyzetekben, amint például hangszeren játszanak, homokvárat építenek, vagy éppen szappanbuborékra vadásznak a fürdőkádban. Ezek a helyzetek a gyerekek kíváncsiságát és képzelőerejét igyekeznek bemutatni.

"A JimJam-ben és a célcsoportjában komoly potenciált látunk. Büszkék vagyunk, hogy most egy összekapcsolt tartalmi és kreatív támogatást adhatunk a csatornának, ami segíteni fog céljaink elérésében" - mondta Minda Judit programigazgató.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!