mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bemutatták 2018-as MTV VMA jelöltjeit
2018-07-26 18:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az MTV bemutatta a 2018-as VMA, azaz a Music Video Awards jelöltjeit.


A díjakat augusztus 20-án este adják át összevont férfi-női kategóriákban, a Radio City Music Hall-ból sugárzott gálát több mint félmilliárd háztartásban, 180 országban követhetik majd. A díjátadók történetében először a jelölteket az Instagram legújabb tartalommegosztója, az IGTV segítségével leplezték le.

Az MTV összefogott az Instagrammal, így együtt mutatták be a VMA 2018-as jelöltjeit az IGTV platform segítségével. Ez az első alkalom, hogy egy díjátadó gála erre a célra használta az új applikációt. A bejelentésben résztvevő Instagramerek - többek között Nyle DiMarco, Tessa Brooks, Bretman Rock, Scotty Sire, Toddy Smith -, összesen több mint 22 millió embert értek el.

Akárcsak tavaly, az MTV VMA idén sem tesz különbséget női és férfi előadók között, hanem összevont kategóriákban osztanak ki díjakat.

A legtöbb jelölést - szám szerint tizet - Cardi B zsebelte be, többek között az év előadójának is jelölték, míg a The Carters 8 kategóriában remélhet győzelmet. Bruno Mars 6 jelölést tudhat magáénak, Ariana Granade 5, Ed Sheeran 4, míg Taylor Swift 3 kategóriában érintett.

A rajongók összesen 8 kategóriában szavazhatják meg a kedvencüket a vma.mtv.com weboldalon augusztus 10-ig. A "Legjobb új előadó" kategória jelöltjeire pedig egészen a gála közvetítéséig lehet voksolni. A dijátadó gálát augusztus 20-án rendezik meg a New York-I Radio City Music Hallban.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!