mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Országosan és Budapesten is tarol a Rádió 1
2018-07-26 20:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tarol a Rádió 1! A kereskedelmileg kiemelten fontos 15-59-es korosztályban napközben verhetetlen az adó műsora, 10 óra után a legtöbben a Rádió 1-el tartanak.

Cooky és műsora délutánonként szintén kiemelkedik többi rádiócsatorna közül, a hallgatók imádják a francia lemezlovas humorát és az általa játszott igazi mai slágereket egyaránt. Balázsék mind országosan, mind a fővárosban piacvezetők.

Nem veszített népszerűségéből a rádiózás a Kantar Hoffmann legfrissebb, júniusi
hallgatottsági adatai szerint. A 15 év felettiek 77 százaléka naponta hallgat valamilyen
rádiót, a legtöbben, 56 %-uk reggelente, míg a hallgatók 41%-a 10 és 14 óra között,
délutánonként pedig a közönség 37%-a kapcsol valamelyik adóra. A kutatásból kiderül, hogy a rádiók reggel 6 és 10 óra között a legnépszerűbbek, a gazdaságilag aktív 15-59-es célcsoportban azonban szorosan követi ezt a 14 és 18 óra közötti időszak. A Rádió 1 a hétköznapokon 10 óra után is tarol, napközben is piacvezető, minden fő műsorsávban veri a nagyobb lefedettséggel rendelkező Petőfi Rádiót, délutánonként pedig Cooky műsora a leghallgatottabb. Országosan a Rádió 1-et követi a Petőfi és a Kossuth Rádió, Budapesten azonban változik a sorrend.

A Rádió 1 az első a fővárosban is, délelőttönként ez a leghallgatottabb adó, melyet a
Music FM követ. A Sláger FM hallgatóinak száma a vizsgált időszakban, júniusban
visszaesett, a legfrissebb adatok szerint reggel 6 és 10 óra között a harmadik, őket
követi jelentősen lemaradva a Petőfi Rádió. A Kossuth Rádió hallgatottsága ebben a
korcsoportban hibahatáron belüli.

A 15-59-es kereskedelmileg kiemelten fontos korosztályban mind országosan, mind
pedig a fővárosban a legszívesebben a Balázsékra ébrednek a rádióhallgatók.
Budapesten a konkurens kereskedelmi adók - a Music FM és a Sláger FM -
hallgatottsága összesen nem éri utol Sebestyén Balázsékét, a Petőfi hallgatóinak
száma pedig a negyede a Rádió 1 népszerű reggeli műsorának.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!