mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Doktor Murphy a tévénézők új kedvence
2018-08-01 10:37 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az RTL Klub vadonatúj sorozatai a nézettségi adatok alapján elnyerték a közönség tetszését.


A premierek sorát az induló Szemfényvesztők nyitotta. Az illuzionistából FBI-tanácsadóvá avanzsált Cameron Black a fő kereskedelmi célcsoportban a televíziót nézők 11,7%-át varázsolta el, míg a sorozat második epizódja már 13,9%-os közönségaránnyal futott az RTL Klubon.

A Privát kopók első része az éppen televíziózó 18-49-es korosztály 13,4%-át ültette a képernyők elé. A Jason Priestley (Beverly Hills 90210) nevével fémjelzett széria egy egykori profi jéghokizóról szól, aki egy magánnyomozóval társulva ered a bűn nyomába.

Később jött, látott és győzött Doktor Murphy. Az autista és Savant-szindrómás fiatal orvost (Freddie Highmore) a csatorna nézői azonnal szívükbe zárták: a sorozat bevezető részét a fő kereskedelmi célcsoport 16,2, míg a második epizódot már 18,5 százaléka követte figyelemmel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!