mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A fiatalok nyitottabbak a közösségi megoldásokra
2018-08-10 18:49 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyre több fiatal számára természetes, hogy pénzügyileg tudatos közösségi megoldásokat használ.

Saját autó, családi nyaraló, amikor ezekre beruházunk, pénzügyi döntéseket hozunk. Biztosan szükségünk van ezekre, amikor a nyaraló heteken át üresen áll és az autó is leggyakrabban csak az utcán parkol? A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szakértői a felnövekvő generáció pénzügyi tudatosságát igyekeznek fejleszteni: ennek része az is, hogy mit vegyünk meg és mit elég alkalmanként kölcsönözni vagy közösen használni. Ebben a szülőknek óriási szerepük van, hiszen mintát adnak gyermeküknek.

2006-ban világszerte 350 ezren használták a közösségi autómegosztást, ez a szám 2015-re 7 millióra ugrott, és az előrejelzések szerint 2025-re várhatóan 36 millióan fognak aktívan élni ezzel a lehetőséggel. Lakást is cserélhetünk egy idegennel akár a világ túlsó felén: előre megbeszélt időtartamban saját lakásunkat biztosítjuk a cserepartnernek, aki meg számunkra teszi otthonát elérhetővé. Jelenleg Magyarországon 368 lakást ajánlanak alkalmi lakáscserére, ebből több mint 260-at a turisták számára legvonzóbb helyen, a fővárosban találunk. Emellett megannyi alternatív lehetőség adott már a pénzügyileg tudatos utazáshoz is. Ha a fő igény a gyorsaság, akkor az elektromosrobogó-megosztás igénybevétele vagy rövidebb távnál a közbringarendszer az ideális választás. Ha viszont hosszabb útra készülünk, élhetünk a telekocsival, a közösségi felületen útitársakat kereshetünk az úticélunk és utazási időnk megjelölésével, természetesen az útiköltség megosztásával.

"A pénzügyileg tudatos fiatalok tisztában vannak ezekkel a megoldásokkal és ki is használják őket" - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója és a vetélkedő zsűrijének elnöke. "A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő egyik fő célja is az, hogy a jövő generációja pénzügyileg tudatos felnőttekké váljon. Így az a feladatunk, hogy reagáljunk az őket körülvevő világra, megmutassuk a lehetőségeiket, amelyeket ismerve majd okosan dönthetnek. A közösségi eszközhasználat, azaz, hogy nem rendelkezünk saját autóval, nyaralóval vagy akár biciklivel, a jövőben egyre inkább egy lehetséges alternatíva lesz. Szülőkként pedig nem szabad elfelejtenünk, hogy gyerekeinknek bizony mintát adunk azzal is, hogy mit veszünk meg és mit nem, mennyire használjuk ezeket a közösségi lehetőségeket tudatosan."

A K&H Vigyázz, kész, pénz! vetélkedő zsűrijének elnöke szerint tehát felelősen gondolkodó szülőként érdemes tisztában lenni azzal, hogy ezek okos használatával nem csak pénztárcánkat kímélhetjük meg, de a környezetünk terhelését is csökkentjük. Elmondhatjuk gyermekünknek, ha nincs szükségünk rendszeresen az autóra, akkor a közösségi megosztáson alapuló megoldásokkal megspórolhatjuk a saját gépjárművel járó terheket. Nem kell karbantartásra áldoznunk, illetve biztosításokat se kell fizetnünk az "üres" napokra. Birtoklás helyett tehát a megosztás is lehet az alapelvünk, vagyis hogy addig használjunk valamit, amíg arra feltétlenül szükségünk van, majd tegyük vissza a "közösbe".



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!