mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ehető tányér és napelemes tusoló a Szigeten
2018-08-10 12:49 [Marketinginfo.hu]

Az idei évben először nyitottak EcoKempinget a Szigeten a környezetvédelem iránt elkötelezett fesztiválozóknak az E.ON támogatásával.

Napelemes vízmelegítéssel, víztakarékos tusolókkal, fenntartható étkezéssel. folyamatos szelektív hulladékgyűjtéssel és lebomló bio takarítóanyagokkal várták a sátrazókat. Az energiavállalat a kempinggel csatlakozott a Love Revolution egyik üzenetéhez, hogy a szórakozás alatt óvjuk a környezetet is.

A Szigeten idén visszaváltható a pohár, tilos a szórólap és a nejlonzacskó, továbbra is szelektíven gyűjtik a PET palackokat, az ALU dobozokat, a kartont és a vendéglátóhelyek pultjában képződő üveghulladékot. Szívószálakat is csak azoknak adnak a vendéglátóhelyeken, akik ezt külön kérik.

A nap erejét felhasználva, az E.ON SolarHome napelemeivel csatlakozott a Sziget fenntarthatósági céljaihoz. Az EcoKempingben a fesztiválozók megtapasztalhatják, hogy megújuló energiával és a környezetet nem terhelő alternatív megoldások használatával ugyanolyan kényelmes és teljes lehet az élet. "A saját márkás napelemeinkkel működő kemping támogatásával az E.ON a tudatos, fenntartható energiahasználatra hívja fel a figyelmet és tovább viszi az áprilisi márkakampányában megkezdett gondolatot: rajtunk is múlik, hogy élhető legyen a jövőnk. A kemping lakójaként mindenki tehet egy zöld lépést a környezetünkért" - mondta Károlyi Zsuzsann a, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

Az EcoKempingben az étkezés is teljes egészében fenntartható, még a tányér is tökéletesen lebomló és akár ehető is. Kukorica, búzakorpa, cukornád - kizárólag növényi alapanyagból készültek az itt használt evőeszközök. "A búzakorpából készített tányérokban akár levest is lehet enni, mert kb. 20-40 percig képes tartani a folyadékot. Mivel a tányérok semmilyen ragasztó vagy kötőanyagot nem tartalmaznak, kizárólag 100% búzakorpát, ehetőek is. Ha pedig egy fesztiválozó netán elhagyja egy fa alatt, 30 nap alatt komposzttá válik." - mutatta be a számos Szigeten megismerhető zöld megoldás egyikét Keve Zsuzsa, az Ecocatering tulajdonosa.

A napelemekkel felszerelt kemping mellett egy standdal és egy közösségi lépésszámláló applikációval is készült az energiacég. A Mozdulj.ON lépésszámláló aktivitásával a vállalat arra buzdítja a Szigeten résztvevőket, hogy sportoljanak, sétáljanak és táncoljanak, az applikációval mért lépéseiket pedig váltsák be LED-es és napelemes fesztiválkiegészítőkre az E.ON standon, ahol a nap erejével fel is tölthetik telefonjaikat és wifit használva pihenhetnek meg a koncertek és programok között.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!